TT88 Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 Nå er jeg på 555/380. ligger på 567/357 uten tegn på varme eller artifacts! er mega fornøyd med kortet! er vist kjempe klokke venglig! har som sakt heller ikke noe extra kjøler til det. bare den som følger med. får prøve å slå core klokken din da TT88 sier i fra hvordan det går Øøøhh.. hvorfor skriver du at du har klokket mere enn Pong når du knapt er i nærheten på core? Du er litt over på mem, men.men.. Har selv klart stabilt på 580/324 (Asus), men det finnes tydeligvis noen utgaver av 9600XT som har langt bedre minne enn andre. Det 9600Pro jeg har i en annen maskin (Sapphire) klokker greit 330 på mem (515 på core). Over 600 på core uten aritfiacts vil jeg påstå er uvanlig bra... Jeg tror han mente at han var litt over meg. Men ikke nå lenger. Nå har jeg 570/378. haha Lenke til kommentar
pong Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Nå er jeg på 555/380. Hva slags minne er det du har på kortet ditt pong? Det skal jo tåle over 400 ifølge det jeg har lest: http://www.pcstats.com/articleview.cfm?articleID=1575Jeg har samme merke, men kjøleren ser ikke lik ut. Har ikke funnet noen tester av kortet med min kjøler på. På kortet mitt er det en liten kjøleribbe med en liten vifte i midten. Jeg har foresten standard kjøleren på kortet mitt. Det er heller INGEN kjøling på minnet, bare en liten kjøleribbe på kjernen. Ifølge testen jeg linket til så klarte de å klokke den til 542/408. Jeg prøvde å få ram'en opp til 400 men da ble det mange svarte streker, så jeg måtte parkere på 380. Skal se hvor høyt jeg kan få core clock'en. Tviler på at det går over 600. Fant forresten et bilde av kortet mitt på powercolor sine sider. Og enda en edit: Hvordan klarte du å klokke kortet ditt så høyt headcleaver? Se på denne testen: http://www.overclockercafe.com/Reviews/VGA...9600XT/pg_7.htm k jeg er ganske sikker på at jeg har 3.3 ns, men problemet ligger i software som jeg tidligere påpekte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå