sjonglering.com Skrevet 18. mai 2002 Del Skrevet 18. mai 2002 Har nå fått instalert Nero, problemet er at porgrammet henger seg opp når brenneren starter å brenne.... Kjører Xp engelsk... Nero er ver. 5.1.2 eller noe... Nero virker med brenneren i win 98. Lenke til kommentar
mosher Skrevet 18. mai 2002 Del Skrevet 18. mai 2002 Har du sjekka om den ver. av Nero støtter Xp da. Siste Nero er vel 5.5.8.2, skulle vel ikke skade å prøve den ville jeg tro. Mosher'n Lenke til kommentar
chma Skrevet 18. mai 2002 Del Skrevet 18. mai 2002 HAr selv nero i winxp pro eng. funker fett som bare det har version: 5.5.7.5, den kom med brenneren jeg kjøpte (asus 40x). Send en mail til Ahead,etter hva jeg kan se er det kun 5.5 og nyere som har støtte for xp. mvh Christian Lenke til kommentar
sjonglering.com Skrevet 19. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2002 Jeg har Nero 5.5.4.0 ikke det jeg skrev til å begynne med.... Noen som vet hva som kan være galt da... Nå har forresten XP funnet ut at jeg trenger ny driver til brenneren... Xp har inntil videre satt driverene ut av funksjon.. Har en Compaq Pressario. Men hvor finner jeg driver? Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 19. mai 2002 Del Skrevet 19. mai 2002 Finn ut hva slags brenner du har, finner drivere på hjemmesiden dems. Lenke til kommentar
chma Skrevet 19. mai 2002 Del Skrevet 19. mai 2002 hmm, nero versionen din støtter xp. Når jeg satte opp asus brenneren trengte jeg ikke driver, winxp hadde en selv, har du prøvd å oppdatere driveren i xp, kanskje den finner en driver som passer. mvh Christian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå