Steikern Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Hejsann! noen som veit en side hvor de sammenligner grafikkorta ut fra 3 dmark? Lenke til kommentar
Noobtube Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Ligger noen på hw? Lenke til kommentar
Azton Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Du kan vel sammenligne på www.futuremark.com ? Lenke til kommentar
OpelSenator Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Hahaa, Leita som fan ætter dæ sjøl : Lenke til kommentar
Blazer Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 hvis dere ikke klarer å finne en skjermkort test ved å søke på google.com da er alt håp for dere ute. Lenke til kommentar
schoolbus1337 Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 hvis dere ikke klarer å finne en skjermkort test ved å søke på google.com da er alt håp for dere ute. enig der. jeg vet om ca 10-15 forskjellige tester, men jeg nekter å gi dem til trådstarter nettopp fordi han er en lat og ubrukelig slabbedask. Lenke til kommentar
OpelSenator Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 hvis dere ikke klarer å finne en skjermkort test ved å søke på google.com da er alt håp for dere ute. Kåmmer bære sånne gammle programma xD Men har funne et nå, va litt gammelt men Det var nye Optateringer Lenke til kommentar
schoolbus1337 Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 hvis dere ikke klarer å finne en skjermkort test ved å søke på google.com da er alt håp for dere ute. Kåmmer bære sånne gammle programma xD Men har funne et nå, va litt gammelt men Det var nye Optateringer hadde du ikke norsk på skolen? jeg skjønte faktisk ikke en dritt av hva du prøvde å si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå