Slazenger Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Hey hey alle sammen jeg hadde tenkt meg en ny cpu men jeg lurer på hvor høyt jeg kan gå? (hvor høyt Hk støtter) Jeg har: Msi kt4av (ms 6712) og nå har jeg en cpu på: 2200+ (1.8mhz) men er klokket til 2200+ (1.94mhz) ville hat en høyere og bedre cpu. Btw hvorfor kan jeg ikke klokke høyere eb 1.94Mhz amd skal jo vere go klokkings cpu\? mvh Slaz Lenke til kommentar
Exorchist Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Jeg kan ikke klokke min prossessor i det hele tatt. Selv en 5MHz økning på FSB'en gir meg et ustabilt system over tid. Noen er gode til klokking, andre ikke. Men husk at når du overklokker FSB, går dette også utover AGP- og PCI-bussen, dvs. at de også blir overklokket. Simen Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Btw hvorfor kan jeg ikke klokke høyere eb 1.94Mhz amd skal jo vere go klokkings cpu\? ikkje når d e HP d e snakk om..trodde du visste d cato Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 http://www.msi.com.tw/program/products/mai...ail.php?UID=614 tror det er det hk du har, og det har støtte for alle amd xp cpuer, og sempron også, så slå deg løs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå