Ingar Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 C65 har en TFT-skjerm, og bedre oppløsning en 3200. Selv om det ikke er store forskjellen, utgjør det en ganske stor forskjell. C65 har bare STN skjerm, men likevel. Hadde aboslutt valgt den. Anbefales bah.. bedre oppløsning ihvertfall Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Til Rexton: Tror du chisco er jalleks? :!: ja, jeg vet ikke forskjell på jalleks og chisco joda, men da jeg la inn dette innlegge leste jeg et annet hvor jeg diskuterte med jalleks, derfor kom jalleks opp i stdedet for chisco Lenke til kommentar
hosthus Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Helt enig i at c65 er den beste telefonen til den prisen med kontantkort! Gå for den du, selv om jeg egentlig misliker siemens etter en fryktelig tid sammen med min "trofaste" s55... Lenke til kommentar
kvedno Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Vist du vil ha en mobil som tåler masse og har fargeskjerm, ville eg kjøpt N3510i til 399 på elkjøp.. ps. En kompis av meg mista en 3510i ned fra eit fjell på ca 12m. Etter vi hadde samla alle delene, funket den;) Lenke til kommentar
nag-sinn Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Nokia 3200 selges med kontantkort og ringetid på Shell for 899,-Hører at dette er en helt OK telefon ! Lykke til ! Ville heller kjøpt C65 grunnet 12 ganger så mye minne og en mye bedre skjerm Jeg synes nå nokia3200 hadde en mer lyssterk skjerm med bedre fargegjengivelse enn c65, har sammenliknet side om side, men jeg ville alikevel gått for c65 pga mye større minne. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Jeg ville også valgt C65 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå