iCar Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Jeg har en liten følelse at se kommer til å slippe ut v800. Det samme gjorde de med t630 sort. og de sa at denne telefonen var kunn for T-mobile sine kunder. og skulle ikke komme ut til andre og til norge. Det gikk mange måneder fra jeg oppdaget t630 sort første gangen til jeg kjøpte den, når den kom til norge alikevel. Det samme skjedde med k500 også, men den har ikke jeg. Tror og håper jeg også " Vodafone plans to ship the V800 in Christmas 2004, but it won't be available in any other operator until one or two months after (*). Price yet to be announced." Bare 3g er oppe her til da Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Enig i tidligere påstand. Z1010 er allerede avleggs spør man meg. Gleda meg som en unge, men når jeg ser på den nå, og eier en S700i, så er det ikke en sjanse i havet. Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Kommer det en oppfølger til K700i i ca. samme str., vekt og den får minnekort og megapixel kamera så hiver jeg meg på med en gang. Jeg syns K700i er bortimot perfekt. S700i har jo dette men er for diger etter min mening. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Men den kommer ikke hit da! det gjør den nok, bare operatørene gidder å åpne 3Gnettene sine V800 utelukkende en Vodafone-mobil, og med mindre Vodafone vil etablere seg i norge kommer aldri denne mobilen hit. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 SE har annonsert at de vil satse på Symbian første kvartal neste år. Dvs at det vil inn på det markedet som Nokia styrer. Det kan bli spennende. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 SE har annonsert at de vil satse på Symbian første kvartal neste år. De har Symbian mobiler allerede da... Men skjønner hva du mener, men det ble litt feil det du sa... Du tenker på 60-series markedet som nok nokia dominerer helt, eneste virkelige konkurentene er Siemens med sin SX1, Panasonic med sin X700 og Sendo med sin "X". Nokia har mange modeller; 3650, 3660, 6600, 6620, 6630, ngage, ngage-qd, 7610 med fler, for å nevne noen. Lenke til kommentar
genser Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 SE har annonsert at de vil satse på Symbian første kvartal neste år. De har Symbian mobiler allerede da... Men skjønner hva du mener, men det ble litt feil det du sa... Du tenker på 60-series markedet som nok nokia dominerer helt, eneste virkelige konkurentene er Siemens med sin SX1, Panasonic med sin X700 og Sendo med sin "X". Nokia har mange modeller; 3650, 3660, 6600, 6620, 6630, ngage, ngage-qd, 7610 med fler, for å nevne noen. Tror nok ikke han tenker på S60. Blir nok heller UIQ3 som skal være spesialisert til å bli distribuert i håndsett som er mindre enn Pxxx og som skal lettere manøvreres med en hånd. UIQ3 satser på å bli direkte rival til S60, og SE vil nok produsere noen UIQ3 produkter. Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 3g er jo oppe å går i norge da, er bare å skaffe seg en uni-sim det z1010 får vi forhåpentligvis aldri se i norge, da det finnes mye sprekere 3g modeller enn den. håper derimot vi får en oppfølger til k700i, med minnekort og 1mp kamera, det hadde gjort susen. Lenke til kommentar
iCar Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Men den kommer ikke hit da! det gjør den nok, bare operatørene gidder å åpne 3Gnettene sine V800 utelukkende en Vodafone-mobil, og med mindre Vodafone vil etablere seg i norge kommer aldri denne mobilen hit. Vodapone har ekslusive rettighet til å selge tlf i ca 6 mnd. etter den tiden så kan andre operatører selge den også. så det finnes en liten mulighet til at vi kan se den her i NOrge Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Iflg et intervju med SE og Vodafone kom det aldri til å skje. Dette var utelukkende et Vodafone-produkt som ikke kom til å bli solgt ordinært. Jeg håper jo som deg at det bare var tull, men det var de sa ihvertfall. Lenke til kommentar
akaslack Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Blant 2G telefonene er det vel fremdeles K700i som er kongen. Ingen telefon i samme prisklasse (ca3000) fra Nokia eller Siemens kan matche K700i. Greit de kan matche den på enkelte ting, men tar du alle funksjonene i K700, strekker de rett og slett ikke til... Nokia 6230... :!: Med den skjermen kommer ikke 6230 i nærheten av K700i en gang... men skjermen på V600, Siemens SX1 og ihvertfall nokia 6600 så kommer du et stykke, så Sony Ericsson K700i, har mange konkurenter! Siemens SX1 har alt K700i, pluss litt til! Det eneste problemet er vel skjermen til sx1? (kan være fler, men det er ikke sikkert at skjermen til sx1 er så dårlig!) :!: Har selv SX1 , helt fantatisk mobil, ingen over og ingen ved siden av i samme klasse! det at K700i er bedre er bare tull! tenk å lage en slik mobil uten at man kan utvide minnet hahaha 41 mb er ALT for lite.... hørt rykter at man kan ha 2gb mmc til SX1.. Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 men så er vel ikke K700 og SX1 i samme klasse da. SX1 har jo symbian Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 litt off topic, men kan symbian mobiler sammenlignes med windows mobiler? Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Det blir vel som å sammenligne Windows og Linux... Delte meninger, men Symbian og Windows er jo ganske like og det bygger på samme prinsippet så det går vel kanskje an å sammenligne, vet ikke jeg. Tilbake til topic: SE sitter sikkert i mørket og finner opp splitter nye mobiler på dette tidspunkt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå