Gerwan Skrevet 18. mai 2002 Del Skrevet 18. mai 2002 Jeg har: AMD 1400 MhZ TBird A7M266 Hovedkort DDR Ram 512 DDR Ram GeForce2 Gainward Ti/450 TV Chieftec Big Tower 340W Sony 52x cdrom Maskinen bråker svært mye og jeg har tenkt å kjøpe ny cpu vifte, nytt kabinett med strømforsyning og kabinett vifte. Dette har jeg tenkt å kjøpe: Swiftech MCX462B socket A 2stk Papst vifte, 45m³/time, 19 dB(A) (en av disse skal brukes på kjøleribben og en i kabinettet) Chieftec Miditower DX01BBD Enermax strømforsyning 350W EG365PVE Så jeg ville vite hva andre synes om dette oppsettet eller om dere har en bedre ide. Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 18. mai 2002 Del Skrevet 18. mai 2002 Jeg kjenner ikke viftene, men kabinettet er iallfall bra. :smile: Eneste minus er at det ikke er støvfilter med. (Jeg prøvde med Chifonet kjøkkenkluter, men de ble fort nedstøva og ga nesten ingen luftgjennomstrømning da... :wink:) Lenke til kommentar
SunChaser Skrevet 18. mai 2002 Del Skrevet 18. mai 2002 hva med strømpene til mor? Funker det? Lenke til kommentar
Absorb Skrevet 18. mai 2002 Del Skrevet 18. mai 2002 Du bør vurdere å gjøre noe med chipset-vifta. Har samme hovedkortet, og den lille vifta bråker faktisk noe inn i granskogen. Lenke til kommentar
Gerwan Skrevet 18. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2002 Har du noe å anbefale da Absorb? Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 18. mai 2002 Del Skrevet 18. mai 2002 Ta den av... Eventuelt sett på en som bråker mye mindre. Et par grader fra eller til har liten betydning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå