lperik Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 I min tidligere post skrev jeg at jeg hadde et par kamerater som røyker mye men ikke drikker. De har heller aldri rørt alkohol i sitt voksne liv, kun smakt på en gang i ungdomstiden og ikke noe mer. Så det er noen av de. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Når dere sier "Ikke drikker", det vil si att dere aldri har vært full, ikke sant? (Dersom dere har vært full og planlegger å bli full senere, er dere "syndere", og går under min kniv som drikkere) Svært så strenge grenser du hadde da Men det er vel svært få over 18 som aldri har vært full, så teorien din stemmer nok i så fall Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Røyker ikke, men tar gjerne en dram i helgene Lenke til kommentar
Jan-Inge Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Sitter og drikker nå. 1. øl ikveld. Snart må jeg nok ha en røyk. For litt siden forsøkte jeg å slutte å røyke. Det holdt hele uka. Så kom helga. Grøss og gru. Andre røyka rundt meg og brunflaskene gikk ned som en kanonkule. Suget som kom var ubeskrivelig og jeg sprakk. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Røyker ikke, snuser ikke! Men å drikke derimot... Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Drikker, røyker og snuser her! Burde jeg skamme meg? Næh, helse er mere enn sunne vaner... Lenke til kommentar
atrax Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Røyker, drikker, og snuser litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå