Gå til innhold

Bruker alle røykere alkohol?

shabador

Anbefalte innlegg

Inspirert av "Er du nikotinslave"-tråden, vil jeg starte en relatert tråd om temaet Røykere. Jeg er nemlig overbevist om att røyk og alkohol hører sammen som bevere og trestokker.

Alle jeg kjenner som røyker, drikker også (Inkludert meg). Når jeg sier drikker, så går det fra en dram i ny og ne til alkoholismens verden.

Jeg vil gjerne finne ut om denne observasjonen min faktisk stemmer. Og vil også se om folk som bare snuser, også drikker.

Altså... Post om du røyker eller snuser, og om du drikker. Folk som ikke røyker eller snuser, trenger ikke poste her.

PS: Folk som har en sykdom som forhindrer dem å drikke, men gjør att de fremdeles kan røyke, er ikke kvalifisert for å delta i denne pollen, men har min dypeste sympati.

PPS: Folk som er unge som pokker og nettopp har begynt å røyke, er heller ikke kvalifisert.

PPPS: Hvor mange P'er kan man ha fremfor et PS?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hm... Ser ut som om jeg ble motbevist ganske fort. I min omkrets stemmer forsåvidt påstanden min. Når dere sier "Ikke drikker", det vil si att dere aldri har vært full, ikke sant? (Dersom dere har vært full og planlegger å bli full senere, er dere "syndere", og går under min kniv som drikkere)

Folk på 16, er egentlig ikke etablerte røykere/drikkere, så de kommer ikke under min kniv i denne runden.

Endret av shabador
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...