shabador Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Inspirert av "Er du nikotinslave"-tråden, vil jeg starte en relatert tråd om temaet Røykere. Jeg er nemlig overbevist om att røyk og alkohol hører sammen som bevere og trestokker. Alle jeg kjenner som røyker, drikker også (Inkludert meg). Når jeg sier drikker, så går det fra en dram i ny og ne til alkoholismens verden. Jeg vil gjerne finne ut om denne observasjonen min faktisk stemmer. Og vil også se om folk som bare snuser, også drikker. Altså... Post om du røyker eller snuser, og om du drikker. Folk som ikke røyker eller snuser, trenger ikke poste her. PS: Folk som har en sykdom som forhindrer dem å drikke, men gjør att de fremdeles kan røyke, er ikke kvalifisert for å delta i denne pollen, men har min dypeste sympati. PPS: Folk som er unge som pokker og nettopp har begynt å røyke, er heller ikke kvalifisert. PPPS: Hvor mange P'er kan man ha fremfor et PS? Lenke til kommentar
Bach Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Røyker. Drikker så lite at jeg i praksis kan kalles avholdsmann. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Røyker.Drikker så lite at jeg i praksis kan kalles avholdsmann. ditto Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Jeg kjenner folk som røyker, men ikke drikker. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Jeg både røyker og snuser, men av alkohol er det vel bare aquavit til julematen og kanskje en på ett stort lag. Men ellers drikker jeg aldri. Lenke til kommentar
cerion Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Røyker.Drikker så lite at jeg i praksis kan kalles avholdsmann. Som om jeg skulle sagt det selv. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 jeg kan ta meg en øl her og der... men ikke no massivt Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Sa fyren som glatt kan bruke ett på høvdinger ute på byen Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Jeg tviler på at det er noen spesiell sammenheng mellom røyking og drikking. Det er to ting man gjør for hygge. Noen liker det ene, noen liker det andre, noen liker begge. Jeg røyker ikke, men drikker gjerne i lystige lag. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Sa fyren som glatt kan bruke ett på høvdinger ute på byen Jupp...så da kan du gjette hvem som skal på byen i dag ? Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Hmmm... Nei, jeg må nok si pass. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 røyker når jeg drikker... ikke omvendt. Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 jeg snuser , drikker aldri. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Alkohol og røyk hører bare helt naturlig sammen...for meg går det ikke an å ta bort noen av de for å få ei artig stund. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Drikker jeg. Det er koselig. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Røyker.Drikker så lite at jeg i praksis kan kalles avholdsmann. ditto Er ikke helt sikker om eg skal si ditto her. Vel eg drikker nå svært sjeldent men når eg først drikker så drikkes det. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 1/3 av skolen eg går på røyker... men sikkert bare 1/10 som drikker... Lenke til kommentar
lperik Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Røyker og drikker. Har et par kamerater som røyker 20 om dagen som aldri drikker. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 verken røyker eller drikker. kjenner flere som drikker men ikke røyker, men ikke motsatt Lenke til kommentar
shabador Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2004 (endret) Hm... Ser ut som om jeg ble motbevist ganske fort. I min omkrets stemmer forsåvidt påstanden min. Når dere sier "Ikke drikker", det vil si att dere aldri har vært full, ikke sant? (Dersom dere har vært full og planlegger å bli full senere, er dere "syndere", og går under min kniv som drikkere) Folk på 16, er egentlig ikke etablerte røykere/drikkere, så de kommer ikke under min kniv i denne runden. Endret 16. oktober 2004 av shabador Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå