Sir_cruz Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Hei, satt her og lurte på om dere var gode eller onde jeg ... Jeg var ond helt til jeg kom til arenaen da ble jeg snill drepte Whisper på den ene gamen , men lot hun leve på den ''snille'' gamen Det var bortkasta 10 000 syntes jeg ... Drep henne dere som ikke har kommet ditt enda.. Er nå 100% god, men alle er redd meg etter fengselet i 2 år , hvorfor ? Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Jeg er god, nøytral, ond, og alt imellom. Har runda spillet 6 ganger, jobber med den 7ende. Folk er sannsynligvis redde for deg pga tatoveringer, klær og hår/bart/skjegg. Prøv deg fram litt. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Holder på med andre gangen, nå som ond. Første gangen var jeg skikkelig god, og ble max god faktisk. Nå skal jeg prøve å få meg horn Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2004 Horn er stilig Jeg lyser ikke jeg ... er max God , hvorfor ikke ? Og etter jeg har kommet ut av fengselet har jeg mye igjen da ? (Vil ikke bi ferdig så fort) Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Horn er stilig Jeg lyser ikke jeg ... er max God , hvorfor ikke ? Og etter jeg har kommet ut av fengselet har jeg mye igjen da ? (Vil ikke bi ferdig så fort) Kan hende det bare er klærne/håret/skjegget/barten/tatoveringene dine som gjør at du er max god. Prøv å fjern alle tingene så ser du hva din "alignment" egentlig er. Du har ikke voldsomt langt igjen nei. Men om du gjør alle questene (ikke bare gull, men sølv og bronse også), så har du masse morro igjen Det er også utallige andre ting å gjøre, som å samle alle de legendariske våpnene, finne alle sølv-nøklene, o.l. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Jeg har spillet liggende. Mangler bare Xboxen. Regner med at jeg kommer til å spille som god for det meste, men mye kommer til å komme ann på oppdragene tenker jeg. Blir vel kanskje en god blanding tenker jeg Gleder meg hvertfall veldig mye! Lenke til kommentar
owgrant Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 (Vil ikke bi ferdig så fort) Hadde samme problemet. Tenkte jeg skulle drøye spillet lengst mulig for å få mest ut av det. Så jeg bestemte meg for å finne alt +- før jeg satte i gang med siste questen. Da tok det meg ca en time å oppgradere alle stats. Ca lika lang tid å bygge opp en brukbar økonomi 500.000+ Og ca en halvtime å finne de legendariske våpnene. Konklusjon de fleste vil etter kort tid ha spilt igjennom spillet som både snill og slem flere ganger. Ps. Bra spill, synd det var så ufattelig kort. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Har horn for å si det sånn... Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 Har horn for å si det sånn... hehe , zypher_ut : Jeg hadde litt over halvparten på god når jeg tok av meg Bright platemailen eller hva den heter... Og hvor får jeg hjelmen til det settet hadde ikke penger nok når jeg var på arenaen .. dohh Lenke til kommentar
Primator Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Jeg er god, nøytral, ond, og alt imellom.Har runda spillet 6 ganger, jobber med den 7ende. Folk er sannsynligvis redde for deg pga tatoveringer, klær og hår/bart/skjegg. Prøv deg fram litt. DU! vet du om jeg kan gå inn i Arenaen etter du har runna spillet? Om du dreper søstra di og ser på credit greia,kan du forsette med sword of aeons. Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 zypher_ut : Jeg hadde litt over halvparten på god når jeg tok av meg Bright platemailen eller hva den heter... Og hvor får jeg hjelmen til det settet hadde ikke penger nok når jeg var på arenaen .. dohh Det finnes ikke noen hjelm til platemailene De beste hjelmene er de til chainmail settene. Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Jeg er god, nøytral, ond, og alt imellom.Har runda spillet 6 ganger, jobber med den 7ende. Folk er sannsynligvis redde for deg pga tatoveringer, klær og hår/bart/skjegg. Prøv deg fram litt. DU! vet du om jeg kan gå inn i Arenaen etter du har runna spillet? Om du dreper søstra di og ser på credit greia,kan du forsette med sword of aeons. Arenaen kommer du bare inn i når du er i det oppdraget, så det kan lønne seg å kjøpe bright platemail mens man er der (finnes bare der). Du kan fortsette spillet uansett, bare man ser ferdig de uendelig lange credit'ene. Du får så klart ikke Sword of Aeons om du kaster det nedi da Lenke til kommentar
værdama Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 ÅÅÅÅååååÅ, alle har fable bortsett fra meg det er søndag, jeg har penger og x-box og jeg skal kjøpe det i morgen men det er sååå lenge til buhu. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 ÅÅÅÅååååÅ, alle har fable bortsett fra meg det er søndag, jeg har penger og x-box og jeg skal kjøpe det i morgen men det er sååå lenge til buhu. Gled deg Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Jeg er sinnsyk ond jeg hahahahahaha har betalt for mye bot hahahahahahaa Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Og drepte Wispher i arenaen med glede ahahahahaha muhahahahahaa Lenke til kommentar
værdama Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 (endret) Nei det kalles to poster etterhverandre av samme person, men han kunne jo brukt edit da. Edit: ja jeg gleder meg chris Edit: jeg Brukte edit knappen Endret 17. oktober 2004 av værdama Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 Ja, det er bra Men det var en totalt uintresang post den siste der Jeg er god , jeg drepte whisper jeg også men det var bare pga pengene kansje jeg ikke er så god som jeg skal ha det til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå