Gå til innhold

God eller Ond på fable ? (Hva er dere?)

Sir_cruz

Anbefalte innlegg

Hei, satt her og lurte på om dere var gode eller onde jeg ...

Jeg var ond helt til jeg kom til arenaen da ble jeg snill :p drepte Whisper på den ene gamen , men lot hun leve på den ''snille'' gamen

Det var bortkasta 10 000 syntes jeg ... Drep henne dere som ikke har kommet ditt enda..

Er nå 100% god, men alle er redd meg etter fengselet i 2 år , hvorfor ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Horn er stilig :p

Jeg lyser ikke jeg ... er max God , hvorfor ikke ?

Og etter jeg har kommet ut av fengselet har jeg mye igjen da ?

(Vil ikke bi ferdig så fort)

:cry:

Kan hende det bare er klærne/håret/skjegget/barten/tatoveringene dine som gjør at du er max god. Prøv å fjern alle tingene så ser du hva din "alignment" egentlig er.

Du har ikke voldsomt langt igjen nei. Men om du gjør alle questene (ikke bare gull, men sølv og bronse også), så har du masse morro igjen ;)

Det er også utallige andre ting å gjøre, som å samle alle de legendariske våpnene, finne alle sølv-nøklene, o.l.

Lenke til kommentar

(Vil ikke bi ferdig så fort)

:cry:

Hadde samme problemet. Tenkte jeg skulle drøye spillet lengst mulig for å få mest ut av det. Så jeg bestemte meg for å finne alt +- før jeg satte i gang med siste questen. Da tok det meg ca en time å oppgradere alle stats. Ca lika lang tid å bygge opp en brukbar økonomi 500.000+ Og ca en halvtime å finne de legendariske våpnene.

Konklusjon de fleste vil etter kort tid ha spilt igjennom spillet som både snill og slem flere ganger.

Ps. Bra spill, synd det var så ufattelig kort.

Lenke til kommentar
Jeg er god, nøytral, ond, og alt imellom.

Har runda spillet 6 ganger, jobber med den 7ende.

Folk er sannsynligvis redde for deg pga tatoveringer, klær og hår/bart/skjegg. Prøv deg fram litt.

DU!

vet du om jeg kan gå inn i Arenaen etter du har runna spillet?

Om du dreper søstra di og ser på credit greia,kan du forsette med sword of aeons.

:w00t:

Lenke til kommentar
zypher_ut : Jeg hadde litt over halvparten på god når jeg tok av meg Bright platemailen eller hva den heter... Og hvor får jeg hjelmen til det settet hadde ikke penger nok når jeg var på arenaen .. dohh

Det finnes ikke noen hjelm til platemailene ;)

De beste hjelmene er de til chainmail settene.

Lenke til kommentar
Jeg er god, nøytral, ond, og alt imellom.

Har runda spillet 6 ganger, jobber med den 7ende.

Folk er sannsynligvis redde for deg pga tatoveringer, klær og hår/bart/skjegg. Prøv deg fram litt.

DU!

vet du om jeg kan gå inn i Arenaen etter du har runna spillet?

Om du dreper søstra di og ser på credit greia,kan du forsette med sword of aeons.

:w00t:

Arenaen kommer du bare inn i når du er i det oppdraget, så det kan lønne seg å kjøpe bright platemail mens man er der (finnes bare der).

Du kan fortsette spillet uansett, bare man ser ferdig de uendelig lange credit'ene. Du får så klart ikke Sword of Aeons om du kaster det nedi da ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...