Gå til innhold

erfaring med denne omega driveren? nvidia.

rbuljo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den nyeste nVidia omega driveren er en mod av FW 61.77 som er relativt gamle drivere, men fortsatt de nyeste som nVidia har lagt ut offisiellt på sine sider.

Hos Guru of 3D kan man laste ned FW 66.81 evt. 66.72 whql.

Jeg har selv ikke testet v66.81 ennå. Bruker 66.70 som gir meg 1000 ekstra poeng i 3dmark05 i forhold til 61.77. I tillegg til at en del artifacts forsvant på høy klokk.

Men dersom du har et eldre nVidia skjermkort, før GF6, så vet jeg ikke noe om forskjellen på driverne for ditt vedkommende.

Lenke til kommentar

han anbefaller der å bruke 66.70

Har selv hatt mest hell med 66.81, har samme kort som deg, men 66.70 er en av de få driverne jeg ikke har prøvd, så det må vi gjøre noe med-

Du burder også laste ned demoene på denne siden- den demoen med en fe her helt rå! du ser virklig hva 6800 med shader er i stand til å gjøre "havjomfruen er på en god andre plass

http://www.nzone.com/object/nzone_downloads_nvidia.html

Gå til beta drivere, ser ut som siden er nede for øyeblikket, men når du leser dette er det muligens oppe igjen

Lenke til kommentar

Jeg prøvde å si at jeg har ikke testet 66.81 ennå. Kjører 66.70 akkurat nå og det jeg anbefalte var:

Kjør den NYESTE driveren dersom du har et GeForce 6 kort.

For GeForce FX og GeForce4 så vil det lønne seg å kjøre eldre drivere. Har selv testet en del drivere på mitt GeForce4 kort og helt til GF FX kom så økte ytelsen på driverne, men med drivere som ble sluppet etter GF FX så sank ytelsen mer og mer for hver eneste driver som kom...

Lenke til kommentar

Den officielle driveren er IKKE å anbefalle, verken i spill eller 3dmark tester.

66.81 eller 61.51(eller hvar det 66.51) er de beste, jeg bruker 66.81 å spiller farcry-doom3 med fler fps en den ofesielle driveren, ikke får å glemme at jeg steg med 1000 poeng i 3dmark 2005- 5401 poeng fikk jeg - gt6800gs

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
han anbefaller der å bruke 66.70

Har selv hatt mest hell med 66.81, har samme kort som deg, men 66.70 er en av de få driverne jeg ikke har prøvd, så det må vi gjøre noe med-

Du burder også laste ned demoene på denne siden- den demoen med en fe her helt rå! du ser virklig hva 6800 med shader er i stand til å gjøre "havjomfruen er på en god andre plass

http://www.nzone.com/object/nzone_downloads_nvidia.html

Gå til beta drivere, ser ut som siden er nede for øyeblikket, men når du leser dette er det muligens oppe igjen

Funker di tingene kunn med Omega driverene? jeg har den 66.70 drivern eller noe sånn å et 6800NU kort(som er klokka en god del) sammen med en amd64 3400 å når jeg kjører den Havfrue tingen hakker det som bare det!! er sikkert 1sek mellom vær Frame. Det skal da ikke være slik...?

takker for svar

Lenke til kommentar

Den havfrue demoen er veldig krevende og ment til å vise hva 6800GT/Ultra- kortene kan gjøre. Når det er sagt, så burde det jo fungere *ok* på et NU kort.

For min del, med et 6800GT kort går demoen helt glatt, men det gjorde den ikke før jeg leste ett tips om å sette aperture size til 256 i bios.... kanskje du kan prøve det og se om det hjelper noe. Det er vel forøvrig en reell mulighet for at det kan være NU'ens halverte minne som fører til texture trashing og dertilhørende ytelsestap, men så vidt jeg husker så var Nali-demoen mer fokusert på shader ytelse.

Du trenger *ikke* omega driverne for å kjøre Nvidias egne demoer ;)

Lenke til kommentar

66.72 :hmm: har du prøvd den nye 81 driveren? har funket best for meg

Uansett så ble den nye Omegadriveren en katastrofe på min pc, 3dmark 2005 ble såpass dårlig at jeg ikke synes det var verdt bryet å prøve den i spill (tror den krasjet med expert tool fra gainward, funker sikkert bedre for andre som ikke har golden sample)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...