Gå til innhold

23 tommer LCD skjønnhet fra Sony


Betroz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

DinSide er litt vel ukritiske noen ganger, men hvis det stemmer at den er bygget på samme panel som Apple sin 23" så tror jeg at vi har en vinner der. Likte en del av de andre løsningene også, og Sony er alltid kjent for et seksi design på proff-seriene sine.

 

Jeg skal ta en tur opp til Sony til uka, og da skal jeg sørge for å egle meg innpå denne ;)

Lenke til kommentar

Forde på LCD skjermer lønner det seg best å spille i native oppløsninga, som er 1920x1200 for 23 tommeren. Selv 6800 Ultra vil slite da! Dessuten er det ikke alle spill som støtter widescreen heller, iallefall ikke så høy oppløsning. En bra CRT skjerm som Eizo T966 vil uansett være best å spille på.

Lenke til kommentar
Forde på LCD skjermer lønner det seg best å spille i native oppløsninga, som er 1920x1200 for 23 tommeren. Selv 6800 Ultra vil slite da! Dessuten er det ikke alle spill som støtter widescreen heller, iallefall ikke så høy oppløsning. En bra CRT skjerm som Eizo T966 vil uansett være best å spille på.

Ah. Oki. Jeg innbiller meg at slike skjermer støtter 1600 x 1200 som native oppløsning dog, de bare lager en svart kant på hver side. Vet ikke om det er tilfelle her.

 

Jeg har spilt på en 21" Trinitron i flere år. Det er vanskelig å slå. Enig med deg der. Men jeg tror jeg skal forsøke en LCD neste gang. :cool:

 

Geir :)

Lenke til kommentar
hmm poeng det, altså åssen maskin skulle klart å spille feks DOOM 3 i 1920x1200.

Men tenk så gøy den dagen det går!

 

Apple har en 30" på 2560x1600, drevet av et 6800 Ultra DDL kort. Det hadde vært noe.

 

I følge ryktene her på hardware.no nlir neste generasjon ATI kort 4 ganger så kraftige. Da begynner det kanskje å hjelpe.

 

Geir :)

ja men når de korta kommer, kommer det igjen noen spill som krever Enda mere så har du det gående :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...