AndersT2 Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 I siste utgave av Norske PC Gaming World, så kjørte de en stortest av hovedkort, hele 10 stykker. Målet var å finne ut hvem som var best av sokkerl 939 og 775. Konklusjonen var at AMD var overlegent best, og alle fem 939 kort slå alle fem 775 kortene, det eneste problemet var at de testet topp modellene mot budsjett modellene. La meg forklare, i teksten til testen så skrev de tydlig at de valge kun å bruke brikkesettet I915X, fordi I925X som regel kostet over 1800,-, og dermed ikke noe for vanlige folk, og deres lesere. Men kortet som kom seirende ut av testen kostet 1895,- og kom fra AMD. Disse er helt tydelig AMD tilhengere, og jeg sier ikke dette fordi jeg selv har Intel, men den testen blir så partisk som det kan bli. Ellers så er det ett sært blad, når de skal beskrive lyd forholdet, så har de valgt å ikke bruke dB, fordi det oppleves forskjellig fra person til person, så de bruker noe som kalles soner, og dermed har man ingen mulighet til å sammenligne med f.eks. en vifte man har, som er oppgitt til ett vist dB nivå Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Du får sende de en mail og klage litt da vettu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå