halvardm Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 (endret) Hei, har sendt noen meldinger til moderatoren som gjorde det, men har ikke fått svar så jeg poster det her. For en liten stund siden fikk jeg en advarsel og fjernet mitt Personelige Foto. Noe som jeg ikke mener var rett. Et personelig foto kan være 100 x 100px og 20kb stort. Mitt var 99x98 og under 20kb. Moderatoren sendte meg en melding om at jeg hadde for stor avatar. Han sa at jeg kun kan ha avatarer opp til 80x80. Men jeg hadde ikke avatar! Jeg hadde personelig foto. Vet ikke hva som er forskjell, men, men. Endret 15. oktober 2004 av Skomaker Lenke til kommentar
Opus Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 (endret) QUOTE (Skomaker @ 16/10/2004 : 01:17)Men jeg hadde ikke avatar! Jeg hadde personelig foto.Vet ikke hva som er forskjell, men, men. Avatar er bildet du ser til venstre for posten min: Personlig bilde, er bildet du ser til venstre for nicket til en bruker når du leser på profilen hans/hennes. Dette bildet vises ikke i tråder på forumet. Håper dette avklarte litt. Endret 16. oktober 2004 av Opus Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2004 Hø? Jeg skjønte det du sa, men: Jeg hadde ingen avatar fordi det gikk jeg å sjekket når han sa ifra, men jeg hadde et personelig foto. Det står at jeg har det enda fordi jeg ikke har fjernet det, men det går inkke ann å bruke det. Kan det være en feil i forumet? Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Begge dine advarsler er fjernet. Case closed. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg