Sir_cruz Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Hei, jeg har fullt på phisical (eller noe) og jeg kan fortsatt ikke dra opp sverdet, hva må jeg gjøre ? Alle lo av meg når jeg ikke greide det så jeg drepte alle med Force push Lenke til kommentar
Magus Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Du må forbedre alle strength-skillsene dine med et bestemt antall levels fra første gangen du prøver å dra opp sverdet. Jeg husker ikke nøyaktig hvor mange levels du må gå opp i hver av dem, men hvis du maxer ut alle tre er du sikker. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2004 Du må forbedre alle strength-skillsene dine med et bestemt antall levels fra første gangen du prøver å dra opp sverdet. Jeg husker ikke nøyaktig hvor mange levels du må gå opp i hver av dem, men hvis du maxer ut alle tre er du sikker. ok, mangler bare 3 points da men sinsykt dyre de er på slutten Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Du må maxe ut både Physique og Toughness... Health er hva det nå er den siste, er ikke nødvendig å maxe ut Lenke til kommentar
owgrant Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 (endret) Første gangen du prøver å dra opp sverdet trenger du bare: 5 i Physique 2 i Health 2 i Thoughness (Mulig det var 3 i de to nederste, husker ikke helt) Hvis du har prøvd en gang uten å klare det, må du makse ut alle tre for å få det opp... Endret 16. oktober 2004 av owgrant Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 Første gangen du prøver å dra opp sverdet trenger du bare:5 i Physique 2 i Health 2 i Thoughness (Mulig det var 3 i de to nederste, husker ikke helt) Hvis du har prøvd en gang uten å klare det, må du makse ut alle tre for å få det opp... lame ! jeg har max phys. 5 hp, og 6 tough. Er sverdet bra foresten ? håper på at det er ùber ùbert Lenke til kommentar
mESA Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Et spørsmål: Force Push? Er det en "force" der som i star wars? (Har aldrig testet spillet, men virker veldig morrsomt) Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 Et spørsmål: Force Push? Er det en "force" der som i star wars? (Har aldrig testet spillet, men virker veldig morrsomt) nesten bare at dette er surround push du dytter alle rundt deg vekk... De kan treffe vegger og besvime osv Utrolig morsomt Lenke til kommentar
mESA Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Huff. Siden jeg ikke har XboX, så må jeg nok kjøpe spillet til noen i julegave, da kan jeg være ofte hos de Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 Huff.Siden jeg ikke har XboX, så må jeg nok kjøpe spillet til noen i julegave, da kan jeg være ofte hos de du trenger ikke være der mere en i ca 10-15 timer for da er det ''runna'' Lenke til kommentar
Mato Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Huff.Siden jeg ikke har XboX, så må jeg nok kjøpe spillet til noen i julegave, da kan jeg være ofte hos de (hvist du bor i stavanger er det bare og kjøpe og komme for og se på at eg spiller ) Lenke til kommentar
bte Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Er det sverdet bra? Hvor mye dmg? Lenke til kommentar
Standish Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Er det sverdet bra? Hvor mye dmg? egentlig ikke så veldig bra... 198 i damage Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 Det du får på slutten er mye bedre Lenke til kommentar
værdama Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 hvor er dette sverdet i starten av witchwood? Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 hvor er dette sverdet i starten av witchwood? Temple of a... husker ikke hva det heter ayo ayon eller noe Lenke til kommentar
værdama Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 må jeg redde mora mi før at jeg kan ta sverdet? Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 må jeg redde mora mi før at jeg kan ta sverdet? Du må maxxe ut alt på Styrke : Physical 7 Health 7 Toughness 7 det måtte i allefall jeg mange andre som har greid det med 7-2-2 osv Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 (endret) må jeg redde mora mi før at jeg kan ta sverdet? Du må maxxe ut alt på Styrke : Physical 7 Health 7 Toughness 7 det måtte i allefall jeg mange andre som har greid det med 7-2-2 osv Første gang du prøver å ta opp sverdet, så lagrer spillet hva du hadde i Styrke. Så må du forbedre alle med et visst antall. Jeg vet ikke hvor mye, men jeg forbeda alle med 4 (fra 1 til 5), og da gikk det. Edit: Eventuelt kan du gjøre som du sier å maxe alle Endret 19. oktober 2004 av zypher_ut Lenke til kommentar
værdama Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 k jeg testa med 5-4-5 og nå har jeg 6-4-5 er det nok? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå