user1 Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Er det noen som vet hvor man får kjøpt DVD-R av merke Datawrite? I Norge. Multicom solgte før, men dem har gått over til et annet merke. Har sjekka prisguiden her, hjalp meg ikke. Har også søkt på google og kvasir, men finner bare cacha sider Noen som vet? Er svært fornøyd med dette merket og kunne tenke meg å kjøpe noen nye. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Fornøyd med datawrite? Javel? Alle datawrite jeg har hatt (DVD-R) har vært drittplater fra Hong Kong, infosmart, An31 osv som ikke har vært spesielt bra. Eller princo som ikke heller er spesielt bra. Vil tro at du kan finne mye bedre plater til samme prisen nå....... Lenke til kommentar
user1 Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2004 (endret) Jasså? Sikker på at vi prater om samme merke? Datawrite er engelsk, ikke fra Hong Kong (kan godt hende de produserer sine DVD-R i Hong Kong). Jeg har kjørt Datawrite RED 4x V2 og V3. Er ikke sikker på om jeg har kjørt V1. Men alle har virka 100% fint her. Har hatt 1 feilbrenning eller noe, men det var pga software eller PC'en. Jeg har en pioneer 106 dvd-brenner. Kanskje du har en "dårlig" brenner som ikke supporter datawrite så bra, vet ikke bare tipper Men sant.. jeg må nok finne meg ett annet merke om ingen selger Datawrite lengre :\ Endret 16. oktober 2004 av user1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå