Mads-b Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Jeg har søkt på google i en god stund nå, men jeg finner ikke noen helt enkle, script for en gjestebok. Jeg har laget form og den greia der, men jeg finner ikke noen sider, der de har et simpelt script uten alt "dilldall". Orker virkelig ikke å lære mer CGI nå.... Likte ikke helt webbotene heller. En ting til: Hva kan slettes i ftp mappene på start.no? Har laget full makeover, og trenger ingenting av det gamle.. Takker på forhånd Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Ang det siste, det er ikke alltid man kan slette alt man har på start - vet ikke hvorfor, men jeg hadde hvertfall problemer med å slette enkelte mapper og filer. En mail til kundeservice burde fikse biffen Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 Jeg vil bare vite om noe "kreves" for at sidene skal funke... Har ikke allverdens kunnskap om ftp. Men er det ingen med en gjestebok- guide? Lenke til kommentar
Tenshi Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Sjekk www.hotscripts.com Der finner du tusenvis av gjestebøker, både med og uten database, i asp, cgi, php, html, perl og alle andre kodespråk du kan ønske deg Tenshi Lenke til kommentar
PT Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 (endret) www.raweb.net har et greit og enkelt gjestebokscript så vidt jeg vet.. EDIT: Bittelitt for sen der ja raweb.net legges ned 3. september 2004 Men frykt ikke; PT redder dagen! (igjen) Endret 15. oktober 2004 av PT Lenke til kommentar
Tenshi Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 PT: Ja www.raweb.net har ett greit gjestebokscript, men du må ha litt kunnskaper for og kunne bruke scriptet. Tenshi Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 (endret) Lenge siden dere har besøkt RaWeb eller noe? raweb.net legges ned Edit: Å ja.. Jeg vil legge ut RaBook på http://home.no/raa/ når jeg er ferdig med den. Endret 15. oktober 2004 av SirIce Lenke til kommentar
PT Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 (endret) Lenge siden dere har besøkt RaWeb eller noe? raweb.net legges ned Edit: Å ja.. Jeg vil legge ut RaBook på http://home.no/raa/ når jeg er ferdig med den. Blah blah blah Jeg har da vel aldri sagt noe annet enn at siden holder på å legges ned, har jeg vel? PT: Ja www.raweb.net har ett greit gjestebokscript, men du må ha litt kunnskaper for og kunne bruke scriptet. Tenshi Tja.. Så vidt jeg husker, er det ikke annet enn å endre noen variabler og md5()'e et passord. Mulig at det er en anelse mer avansert hvis det skal inkluderes elns, men det går sikkert bra Endret 15. oktober 2004 av PT Lenke til kommentar
Tenshi Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 For meg er det ikke noe problem, og sikkert ikke for deg heller. Men du må skjønne litt koding for og klare til og med så enkle regler, men RaBook v.2 tror jeg var litt avansert. Tenshi Lenke til kommentar
PT Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 For meg er det ikke noe problem, og sikkert ikke for deg heller. Men du må skjønne litt koding for og klare til og med så enkle regler, men RaBook v.2 tror jeg var litt avansert. Tenshi Sist jeg brukte RaBook kunne ikke jeg en døyt av PHP (eller noe annet programmeringsspråk for den saks skyld). Kunne grunnleggende HTML, og that's it.Hadde ikke noe problem med det. Readme'en var grei å forstå. Lenke til kommentar
Tenshi Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Hehe, kanskje bare jeg som husker feil da, men det var noen av scriptene til RaWeb som ikke var alltid like lett og installere, RaPoll blandt annet, uansett. RaBook er en god gjestebok, hvis ikke finner du flere valg og velge mellom på www.hotscripts.com med ett enkelt søk, og mange av de er lett og installere, og en del kjører txt-fil som database så du slipper og tenke på det Se på www.sierpe.tk den websiden lagde jeg for damen, og den gjesteboken synes jeg funker helt greit, bruker tekstfil som database for innlegg, eneste jeg har forandret er fargene i designet, alt annet er slik som du ser den er der, anbefales. Tenshi Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Se på www.sierpe.tk den websiden lagde jeg for damen, og den gjesteboken synes jeg funker helt greit, bruker tekstfil som database for innlegg, eneste jeg har forandret er fargene i designet, alt annet er slik som du ser den er der, anbefales. Flatfile-"databser" har en tendens til å bli fryktelig treige når det har komt en del innlegg i den da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå