^fmj Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Hvor bra er xp brannmuren i sp2, er den til å stole på? Det holder vel å kjøre, xp brannmur + norton + ad watch e.l. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Det skulle holde, men jeg vil heller anbefale en annen brannmur som f.eks. Norton, Zonealarm, Sygate o.l. Bruker selv Norton Internet Security, og det holder i massevis for den vanlige bruker. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 eventuelt en liten ruter , kommer an på isp`en din , hvis du F.eks bruker ngt så får du en fin ruter med brannmur Lenke til kommentar
wil Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 jeg bruker og Norton Internet Security, jeg bruker da den nyeste dvs. NIS 2005, den funker fint for meg iallefall+ at jeg har Norton Antivirus 2005 som da fulgte med NIS. når det gjelder Spyware remover bruker jeg Ad-aware SE Professional og Spybot 1.3, begge to er ganske så bra synes jeg. er også en brannmur i routeren så jeg føler meg ganske så sikker på at det ikke skal være noe særlig som går igjennom her. brannmuren som fulgte med SP2 har jeg selvsagt slått av. var det første jeg gjorde det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå