lollipop Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Hei. Kjøpte dette kortet demobrukt fra komplett, og fikk ikke med drivercd. Lånte cd av en kar med likt hk forrige gang jeg skulle installere drivere, men nå er det inget mulighet. Sliter som en hund med nettverkskortet, er et gbit marvell (tror det er fra nvidia). Har lastet ned og prøvd alle driverene jeg har kommet over, men jeg får det ikke til å fungere. (det er også et annet lan, men det vet jeg ikke hva heter, og xp vil ikke finne det ut for meg) Derfor lurte jeg på om det er noen som vet om noen plass hvor jeg kan laste ned drivercd'en til dette hk, eller kan hjelpe med å navngi de driverene jeg trenger(om du har samme hk selvsagt) takker for hjelp Lenke til kommentar
fflex Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 ehh.... http://www.nvidia.com/object/nforce_udp_winxp_5.10 Her? Lenke til kommentar
lollipop Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 skal prøve. slo meg ikke engang at jeg skulle lete hos nvidia...doh. har lett opp og ned hos asus lenge nå. takker så mye, bukker og nikker:D Lenke til kommentar
.V. Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Hvis det er gbitkortet det er snakk om så kunne det kanskje vært en idè å lete på Marvell sine sider? Der jeg finner mine i hvert fall... Lenke til kommentar
fetter`n Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Heisann!! Har nettopp holdt på å innstallert et akkurat samme HK. Nvidia driveren legger inn alle drivere unntatt "S-ata driveren og GB lan driveren". Dei må du laste ned hos Asus. Det funket ihvertfall hos meg! Regner med det er her du og har lastet: http://www.asus.com.tw/support/download/it...uxe&Type=Latest Håper ting ordner seg for deg! Lykke til!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå