Gå til innhold

Rendering tid pinnacle 9

Anbefalte innlegg

Prøver redigering for første gang. Skal rendering i pinanacle 9 ta mange timer. Er ca 1 time med film, endel bilder og litt musikk som skal inn på DVD. Har stått i 6 timer og har kommet bare noen minutter ut i filmen. Hva kan evnt være feil?

Har en P4 3,2 GHz, 1024 ram. Burde vel gå noe fortere???

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må huske å ha masse plass ledig på harddisken. Med en 1 time film, burde du ha ca 18 gb ledig. Siden du har så mye RAM burde det ikke ta så lang tid :dontgetit: Når jeg brenner 1 time lange filmer på pinnacle 9 pleier det å ta rundt 6 timer. Jeg har 256 mb RAM (for lite).

Mitt tips: Vent til det har gått 10 timer. Da burde filmen ha blitt brent ferdig. Renderingen kan ta mye lenger tid enn man tror :ermm:

Lenke til kommentar

Har ca 100 Gb ledig. Var borte ca 4 timer og da jeg kom tilbake hadde den kommet ca. 6 min ut i filmen. Det var litt vel lang tid. Prøver igjen og lar den stå til imorgen tidlig.

Er det noen andre redigerings program som er like enkle å bruke og bedre. Ser at endel klager på pinnacle sine produkter. Er helt fersk, så jeg har ikke noe å samenligne med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...