paalmath Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Prøver redigering for første gang. Skal rendering i pinanacle 9 ta mange timer. Er ca 1 time med film, endel bilder og litt musikk som skal inn på DVD. Har stått i 6 timer og har kommet bare noen minutter ut i filmen. Hva kan evnt være feil? Har en P4 3,2 GHz, 1024 ram. Burde vel gå noe fortere??? Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Du må huske å ha masse plass ledig på harddisken. Med en 1 time film, burde du ha ca 18 gb ledig. Siden du har så mye RAM burde det ikke ta så lang tid Når jeg brenner 1 time lange filmer på pinnacle 9 pleier det å ta rundt 6 timer. Jeg har 256 mb RAM (for lite). Mitt tips: Vent til det har gått 10 timer. Da burde filmen ha blitt brent ferdig. Renderingen kan ta mye lenger tid enn man tror Lenke til kommentar
paalmath Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 Har ca 100 Gb ledig. Var borte ca 4 timer og da jeg kom tilbake hadde den kommet ca. 6 min ut i filmen. Det var litt vel lang tid. Prøver igjen og lar den stå til imorgen tidlig. Er det noen andre redigerings program som er like enkle å bruke og bedre. Ser at endel klager på pinnacle sine produkter. Er helt fersk, så jeg har ikke noe å samenligne med. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 du kan jo prøve adobe premiere pro, vil tro det går noe fortere også har det vedig mange flere muligheter. Men så koster det litt penger da... Det er ikke noen prosesser som står og jober og bruker masse av kraften til dataen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå