M`kululu Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 linkin park går i sjangeren nu metal aka gaymetal Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 linkin park går i sjangeren nu metal aka gaymetal Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 linkin park går i sjangeren nu metal aka gaymetal Yup. Du blir homo med ein gang du liker nümetal! Sant!!1 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 linkin park går i sjangeren nu metal aka gaymetal Yup. Du blir homo med ein gang du liker nümetal! Sant!!1 True, true. Sier seg jo selv at nümetal er gay. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Har bare hørt en bra sang til metallica og det er St.Anger i albumet St.Anger.Er det mange sanger som er lik denne i andre album. Takker for alle forslagene, må vel prøve noen av dem snart pøh det er jo de gamle albumene til metallica som er bra, de fra 80 tallet. spessielt Master Of Puppets og Ride The Lightning prøv ut noe Iron Maiden også, her er noen bra'e sanger fra maiden: Rainmaker Dance Of Death No More Lies Fear Of The Dark The Clansman The Trooper Brave New World The loneliness of the long distance runner her har du noen godbiter Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Staind er et band du bør sjekke ut. Kanonbra vokalist, har en av de mest følelsesladede stemmene jeg vet om selv om han synger ganske hardt på en del av sangene! De har hatt hitter som "outside" og "It's been a while". Puttes ofte i sjanger med Soundgarden. Grunnen til at jeg anbefaler deg disse er fordi jeg også liker LP godt og tenkte kanskje du også kan komme til å like Staind. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Grunnen til at du liker både Staind og LP er nok at LP har rippa Staind's stil på mange av sangene Forøvrig så vil eg ikke si at noen av bandene er så voldsomt harde... Lenke til kommentar
embark Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 linkin park går i sjangeren nu metal aka gaymetal Linkin park (og lignende) er ikke gaymetal, det er fjortis"metal". Anyways: Lostprophets Feeder Story of the Year SR-71 Bloodhound Gang Dope Saliva Jimmy Eat World Korn Lagwagon Lenke til kommentar
Mads J. Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Grunnen til at du liker både Staind og LP er nok at LP har rippa Staind's stil på mange av sangene Forøvrig så vil eg ikke si at noen av bandene er så voldsomt harde... At Linkin Park har rippa Staind for spille stil synes jeg er bullshit, de er jo veldig forskjellig, de går kanskje begge under Newmetal, men når Linkin Park stiller me Emcee og DJ så er jo forskjellen ganske stor spør du meg.....Men det er ditt syn på det... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 hvis du ser etter så er Linkin Park en blanding av all numetallen som er der ute.... de suger veldig lite fra eget bryst. Kanskje litt på det første albumet... men ellers så er de blottet for orginalitet. Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Staind kan ikke kalles numetal. Staind er opprinnelig et grunch band. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Staind kan ikke kalles numetal. Samme går for veldig mange numetal band egentlig. Lenke til kommentar
ASW Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 prøv ut noe Iron Maiden også, her er noen bra'e sanger fra maiden: Rainmaker Dance Of Death No More Lies Fear Of The Dark The Clansman The Trooper Brave New World The loneliness of the long distance runner her har du noen godbiter Iron Maiden er bra Hørte noen sanger av korn, Slipknot og Machine Head i går, men syntes egentlig ingen av dem var spesielt brae tror ikke numetal er min sjanger selv om jeg liker linkinpark. LinkinPark er jo ikke akurat lik numetal artistene dere har ramset opp til nå, blir litt får mye roping. QUOTE (ASW @ 18/10/2004 : 15:17)Har bare hørt en bra sang til metallica og det er St.Anger i albumet St.Anger. Er det mange sanger som er lik denne i andre album. Takker for alle forslagene, må vel prøve noen av dem snart (quote) Tror gutten kommer seg... Hæ... Takker for enda mer svar :!: Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 linkin park, slipknot, children of bodom, system of a down Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå