Passasjer Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Dette er ikke for å mase, jeg prøver bare å lure fram litt info. Jeg lurer på når gamer.no kommer med anmeldelser av Razer Diamondback og Mx1000? Har lurt på dette før, men fått noe uklare svar. Jeg setter pris på alle svar Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 De må vel bruke musene en stund før de er ferdige å "teste" Så omtaler av MX1000 og DiamondBack får vi når de har fått inn et eksemplar og "testet" ferdig regner jeg med. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 (endret) Dette er ikke for å mase, jeg prøver bare å lure fram litt info. Jeg lurer på når gamer.no kommer med anmeldelser av Razer Diamondback og Mx1000? Har lurt på dette før, men fått noe uklare svar. Jeg setter pris på alle svar Jeg har laget en kort "omtale" av MX1000! Den finner du her: https://prisguiden.no/vis_produkt.p...review_id=10826 Den skal være ganske korrekt. Beklager at det er litt rotete, men jeg klippet bare ut og limte inn fra den omtalen jeg hadde skrevet en annen plass EDIT: En annen person som jeg også synes har ganske rett: https://prisguiden.no/vis_produkt.p...review_id=10841 For deg som er cs-spiller, MongoF (du er det, ja?) så bør du høre på min brukererfaring, og den andre jeg linka til. Derimot IKKE til de andre, da de tilsynelatende ikke er hardcore spillere! Om du har tenkt å bruke den nye musen din hovedsaklig for gaming, bør du ikke kjøpe MX1000 Jeg ble delvis fornøyd, da jeg mest hadde tenkt å bruke den i Explorer, men synes jo selvfølgelig at det er skuffende at musa ikke duger i cs... Så ta mitt råd, om du er cs spiller, styr unna. Endret 15. oktober 2004 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2004 Har hørt en god del negativt om musa... Blir nok en Diamondback på meg, da. Takk for råd, Meta][ic, og god brukertest. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 [iC' date=16/10/2004 : 00:21] Dette er ikke for å mase, jeg prøver bare å lure fram litt info. Jeg lurer på når gamer.no kommer med anmeldelser av Razer Diamondback og Mx1000? Har lurt på dette før, men fått noe uklare svar. Jeg setter pris på alle svar Jeg har laget en kort "omtale" av MX1000! Den finner du her: https://prisguiden.no/vis_produkt.p...review_id=10826 Den skal være ganske korrekt. Beklager at det er litt rotete, men jeg klippet bare ut og limte inn fra den omtalen jeg hadde skrevet en annen plass EDIT: En annen person som jeg også synes har ganske rett: https://prisguiden.no/vis_produkt.p...review_id=10841 For deg som er cs-spiller, MongoF (du er det, ja?) så bør du høre på min brukererfaring, og den andre jeg linka til. Derimot IKKE til de andre, da de tilsynelatende ikke er hardcore spillere! Om du har tenkt å bruke den nye musen din hovedsaklig for gaming, bør du ikke kjøpe MX1000 Jeg ble delvis fornøyd, da jeg mest hadde tenkt å bruke den i Explorer, men synes jo selvfølgelig at det er skuffende at musa ikke duger i cs... Så ta mitt råd, om du er cs spiller, styr unna. Anmeldelsen din var ikke annet enn dårlig formulert søppel. Mx1000 er en like godt egnet spillemus som f.eks Mx700 / 900. Problemet mange har i starten er ikke delay eller upresishet, men forandret ergonomi på musa, slik at hånda ikke vil ligge på samme vis. Jeg er strålende fornøyd med musa, uansett om det er i SW:Battlefront eller 3dsmax. Lenke til kommentar
TST Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Diamondback blir sendt til oss direkte fra Razer så snart anmeldereksemplarer er tilgjengelige. Musa kommer i salg i november her i Europa. Når det gjelder MX1000 er vi naturlig veldig interessert i å publisere en test, men det er ikke så lett når Logitech for andre gang har levert oss et testeksemplar med produksjonsfeil. Et tredje eksemplar er på vei til oss nå. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2004 Takk for info, TST. Lenke til kommentar
highlander Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Dette er ikke for å mase, jeg prøver bare å lure fram litt info. Jeg lurer på når gamer.no kommer med anmeldelser av Razer Diamondback og Mx1000? Har lurt på dette før, men fått noe uklare svar. Jeg setter pris på alle svar Det er faktisk bare søke på "mx1000" på forumet så finner du nok endel. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 [iC,16/10/2004 : 00:21] Dette er ikke for å mase, jeg prøver bare å lure fram litt info. Jeg lurer på når gamer.no kommer med anmeldelser av Razer Diamondback og Mx1000? Har lurt på dette før, men fått noe uklare svar. Jeg setter pris på alle svar Jeg har laget en kort "omtale" av MX1000! Den finner du her: https://prisguiden.no/vis_produkt.p...review_id=10826 Den skal være ganske korrekt. Beklager at det er litt rotete, men jeg klippet bare ut og limte inn fra den omtalen jeg hadde skrevet en annen plass EDIT: En annen person som jeg også synes har ganske rett: https://prisguiden.no/vis_produkt.p...review_id=10841 For deg som er cs-spiller, MongoF (du er det, ja?) så bør du høre på min brukererfaring, og den andre jeg linka til. Derimot IKKE til de andre, da de tilsynelatende ikke er hardcore spillere! Om du har tenkt å bruke den nye musen din hovedsaklig for gaming, bør du ikke kjøpe MX1000 Jeg ble delvis fornøyd, da jeg mest hadde tenkt å bruke den i Explorer, men synes jo selvfølgelig at det er skuffende at musa ikke duger i cs... Så ta mitt råd, om du er cs spiller, styr unna. Anmeldelsen din var ikke annet enn dårlig formulert søppel. Mx1000 er en like godt egnet spillemus som f.eks Mx700 / 900. Problemet mange har i starten er ikke delay eller upresishet, men forandret ergonomi på musa, slik at hånda ikke vil ligge på samme vis. Jeg er strålende fornøyd med musa, uansett om det er i SW:Battlefront eller 3dsmax. Eh, javel? Nå snakket jeg om CS jeg da... Battlefront og lignende spill er noe helt annet når det gjelder slik mus! På trådløse mus er folk mer vant med å ha høy sensitivitet, og de fleste liker ikke slikt! De liker å ha lite sensitive mus! Og om du stiller ned sensitiviteten på MX1000, så duger ikke det! For folk med lasv sensitivitet er vant med å dra musa til siden, for så å "løfte" den tilbake og dra til samme siden igjen. Dette går ikke med MX1000, pga laseren, som merker nesten litt for mange detaljer, og vil derfor stoppe når du løfter den, og drar den bort! Det jeg sa var absolutt ikke noe tull! For en som spiller hardcore (spesielt cs) så egner denne musen seg ikke! BASTA! Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2004 Jeg forstår i alle fall hva Meta][ic vil fram til... Forstår derfor også hvorfor det ikke er en hardcore-gaming mus. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Jeg forstår i alle fall hva Meta][ic vil fram til...Forstår derfor også hvorfor det ikke er en hardcore-gaming mus. Takk for at du hører på meg, verdsetter det! For helt vanlig gaming, vanlig explorer, redigering osv er denne musa helt super, men ikke i cs, og det er vel DER du har lyst til å bruke den, er det ikke? Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 [iC' date=17/10/2004 : 02:04] Jeg forstår i alle fall hva Meta][ic vil fram til...Forstår derfor også hvorfor det ikke er en hardcore-gaming mus. Takk for at du hører på meg, verdsetter det! For helt vanlig gaming, vanlig explorer, redigering osv er denne musa helt super, men ikke i cs, og det er vel DER du har lyst til å bruke den, er det ikke? Du er ikke den eneste som sier at den ikke er noe til CS. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 [iC,17/10/2004 : 02:04] Jeg forstår i alle fall hva Meta][ic vil fram til...Forstår derfor også hvorfor det ikke er en hardcore-gaming mus. Takk for at du hører på meg, verdsetter det! For helt vanlig gaming, vanlig explorer, redigering osv er denne musa helt super, men ikke i cs, og det er vel DER du har lyst til å bruke den, er det ikke? Du er ikke den eneste som sier at den ikke er noe til CS. Var jo derfor jeg linket til TO bruker-erfaringer lenger oppe i tråden da Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 OT: Er det noen butikker man kan kjøpe Diamondback i Norge? Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 [iC' date=17/10/2004 : 14:47] [iC,17/10/2004 : 02:04] Jeg forstår i alle fall hva Meta][ic vil fram til...Forstår derfor også hvorfor det ikke er en hardcore-gaming mus. Takk for at du hører på meg, verdsetter det! For helt vanlig gaming, vanlig explorer, redigering osv er denne musa helt super, men ikke i cs, og det er vel DER du har lyst til å bruke den, er det ikke? Du er ikke den eneste som sier at den ikke er noe til CS. Var jo derfor jeg linket til TO bruker-erfaringer lenger oppe i tråden da Det er heller ikke de to du linket til jeg snakket om Lenke til kommentar
TST Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 OT: Er det noen butikker man kan kjøpe Diamondback i Norge? Diamondback er ikke i salg i Norge enda. Kommer i november i følge de som skal distribuere musa for Razer. Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 distribuere musa for Razer. Vet du ca. pris? Lenke til kommentar
TST Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 distribuere musa for Razer. Vet du ca. pris? Anbefalt utsalgspris for Europa er i følge distributøren 50€ (410 kroner). Hvis man tar med norsk moms blir prisen 510 kroner. Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Vil bare si at jeg spiller CS og synes den er ypperlig! Lenke til kommentar
A|3x Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 gullegutt, er det ikke du som spiller med 30fps og synes det også er ypperlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå