Pug Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Jeg har tenkt å bestille meg Gainward 6800LE fra komplett.no... Men jeg lurer på hvor høyt lydnivå det er på vifta til det Gainward-kortet? Jeg har tenkt å støydempe kabinettet mitt med støydempingsmatter fra biltema.. Kommer jeg til å høre vifta da? Noen som har Gainward-kortet som kan si hvor mye vifta bråker sånn ca? Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 altså pug, hvis du kjøper 6800le og kjører viften på 50% prosent (det kan du bestemme i eXperttool fra gainward, da hører du den ikkje.. men på 65% så jeg har den på så hører du den svakt, og i et støydempet kab. tror jeg du neppe hører den.... har c&c og skjermkortviften på 50-70% funker fett det lite lyd... i maskinen har jeg samsung disker og da , de er ganske så lydløse men jeg tror neppe du ville høre 6800le viften på 50% Lenke til kommentar
Pug Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2004 altså pug, hvis du kjøper 6800le og kjører viften på 50% prosent (det kan du bestemme i eXperttool fra gainward, da hører du den ikkje.. men på 65% så jeg har den på så hører du den svakt, og i et støydempet kab. tror jeg du neppe hører den.... har c&c og skjermkortviften på 50-70% funker fett det lite lyd... i maskinen har jeg samsung disker og da , de er ganske så lydløse men jeg tror neppe du ville høre 6800le viften på 50% Takk! Da tror jeg jeg dropper å bestille VGA Silencer og prøver å stille ned vifta til greit lydnivå. Kan evt. slå opp hastighet når jeg ikke skal sove Lenke til kommentar
A!1 Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Tror ikke NV5 silencer passer til 6800nu?? men er ikke sikker. Trodde den bare var for ultra og gt? Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Tror ikke NV5 silencer passer til 6800nu?? men er ikke sikker. Trodde den bare var for ultra og gt? Jo NV 5 silencer passer på 6800LE også.Flere her på forumet som har montert det. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Jeg kan bekrefte at NV5 passer på Gainward 6800 LE, jeg har et slikt selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå