finfyr Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Finner ikke noen lydredigerings emne her i Forumet, så prøver meg her. Det er jeg ute etter, er å hente en snutt av en mp3. La oss si 10 sekunder. Lagre kunne denne delen av en sang. Skal ha 20 sanger, med kun korte utdrag til en konkurranse (i morgen). Så det haster litt. Hvordan gjør jeg dette på en enkel og grei måte? Tips tas imot med takk! Lenke til kommentar
tom-ass Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 windows movie maker kan du bruker. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Gjør om sangene til wav (WinAmp fikser dette, tenker jeg) og kutt de ned med en wav editor. Windows Soundrecorder kan dette. Så lager du MP3 av de igjen. Til dette kan du f.eks. bruke Audiograbber. _ johanf Lenke til kommentar
chris Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Eller du kan bruke Nero Wave Editor, hvis du har det. Hvis du bruker Nero brenne program. Bruker det selv, lett å bruke. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 sonic foundry : acid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå