CarinaE Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Ok, jeg er ikke sikker på om jeg er på rett sted, men det ser ut til at det er flere hotmail spm i denne tråden.. så jeg prøver her. beklager hvis jeg er kommet feil For ca 6 mnd så startet hotmailen min å "tulle" når jeg skulle svare på mail. Dvs at teksten så opprinnelig slik ut når jeg fikk en mail: From: ukjent <[email protected]> To: [email protected] Subject: test Sent: 15. oktober 2004 21:05:34 dette er en test test test test dumme hotmail test test.,test Når jeg trykker på reply knappen, og så blir teksten seenes slik ut, og sånn ser den også ut når noen mottar den: To: "'ukjent'" <[email protected]> >Subject: SV: test >Date: Fri, 15 Oct 2004 23:04:32 +0200 > > > >-----Opprinnelig melding----- >Fra: ukjent[mailto:[email protected]] >Sendt: 15. oktober 2004 23:04 Emne: test > >dette er en test >test >test >test dumme hotmail test >test.,test Noen som vet hva det kommer av/hva kan jeg gjøre med det? Er jo greit å ha lik "form" på teksten når jeg skal sende noe tilbake.. Takker for all hjelp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå