tankboy Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Jeg har kjøpt meg n-gage (første versjon). Ja jeg er enig i at det ikke er noe du drar frem hvor som helst. Men på den andre siden, jeg har kjøpt en. Og jeg drar den frem. Mange nerder blir overivrige. Må bare si at uansett om utformingen ikke er veldig buisniess, så er prosessoren og OS-et så absolutt potent. Synes testene som har blitt gitt ikke trekker frem det faktum at dette er den billigste Symbian-OS-telefonen man får tak i. Søk på nettet, eller se i denne gruppen, så får du se hvor fett Symbian OS er. En god intro kan bli å kjøpe n-gage v.1. Den får du sikkert billig hos forhandlere. De vil bare bli kvitt den. (Tullinger) Lenke til kommentar
joku Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Enig. N-gage er ikke dårli... Kunne jo vært litt mindre, men det går. Det koste heller ikke mye for en så avansert tlf. Eneste som den mangler er kamera. Lenke til kommentar
genser Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 N-gage er en kombinert mp3-spiller, radio, symbian-mobil og spill-telefon (skuffer mest på dette området dog) i ett, og alikevel veldig billig. absolutt en god mobil ja. Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Den er bra den ja. Men den blir ødelagt hvis du mister den i mjøsa.(skjedde med en kamerat ) Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 N-gage og QD er vel de eneste Symbian telefonene som ikke har kamera, eller tar jeg feil? Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Du har nok riktig der ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå