KimNK Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Dakal sykkel og sparekontoen min... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Hvordan gikk det med deg da? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 Bra, heldigvis. Første eg tenkte på når eg låg slengt i vegen var, "Faen, kåpene mine!" Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 (endret) Bra, heldigvis. Første eg tenkte på når eg låg slengt i vegen var, "Faen, kåpene mine!" Hvor velta du ? Er det ikke 3 meter snø ellerno på Hafslo da ? Du vet, når det er hvitt ute, da parkerer du sykkelen og går istedet.. Når blir SirIce sinna, han hadde håpt å kjøre den, sa han.. Endret 16. oktober 2004 av Marvil Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2004 Velta i krysset ved fokus. Skulle ut igjen på vegen og sklei på gulestripa. =) Har faktisk ikkje frose her enda. Skulle akkurat til å sette den inn for vinteren, men så fant eg ut at eg skulle ta ein liten tur før eg satte den inn.. Seigt. =/ SirIce skal fint få lov å kjøre. Den går som et helvete i fri nuh! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Velta i krysset ved fokus. Skulle ut igjen på vegen og sklei på gulestripa. =) Har faktisk ikkje frose her enda. Skulle akkurat til å sette den inn for vinteren, men så fant eg ut at eg skulle ta ein liten tur før eg satte den inn.. Seigt. =/ SirIce skal fint få lov å kjøre. Den går som et helvete i fri nuh! Oh, bittert.. Tror ikke SirIce klarer å håndtere den.. :!: Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Tror ikke SirIce klarer å håndtere den.. :!: Kjeften, småen. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Tror ikke SirIce klarer å håndtere den.. :!: Kjeften, småen. Hahahahaha.. :!: Bite me, blondie. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Hahahahaha.. :!: Bite me, blondie. oO, you kinky little boy! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2004 (endret) Get a room... Endret 16. oktober 2004 av Satrucci_ Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Get a room... lol :!: SirIce er bare ekkel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå