Paulex Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 En skjerm som "har alt" som er 17 tommer og koster rundt 3-4k? Jeg spiller en god del spill og vil derfor unngå ghosting (for mye) Og jeg redigerer en god del video. Har noen noen forslag? Takker til alt som kommer! Lenke til kommentar
Scissorhill Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 (endret) Dette er skjermen jeg har bestilt meg. BenQ 17" LCD Monitor, FP767 12ms Kr.3.449,00Info Med den utrolige raske 12 ms reponsoppfriskning vil denne skjermen gi perfekt video oppdatering uten hakking eller uklare skevenser ved bevegelse. Den reduserer også skyggeffekter eller forskjellig oppdatering av pixler. Mine bilder Endret 15. oktober 2004 av Scissorhill Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2004 Joda, ser helt grei ut den der. Synes max oppløsningen var litt liten. Eller er det vanlig på LCD? Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 https://prisguiden.no/produkt/3601 Jeg har den og er kjempefornøyd, vurderer en til. Lenke til kommentar
enden Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Synes max oppløsningen var litt liten.Eller er det vanlig på LCD? Ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå