kfet Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Lite svar å få under lagringsmedier så jeg prøver her... Opprinnelig tråd her Nå har jeg tatt disken ut av den eksterne boksen og koblet på IDE2 - men samme resultat: D:\ is not accessible. The file or directory is corrupted and readable. Trodde først at jeg "kun" hadde en 30GB med mp3 + + , men nå kom jeg på at jeg også har ALT av dokumenter jeg har opparbeidet på data siden universitetsdagene på denne disken. Det inkludere blant annet ca 6GB med egne bilder!!!! Det er derfor absolutt livsviktig at jeg får vekket liv i denne disken igjen!! Det er en Western Digital WD2000 som jeg kjøpte fra MPX for bare ca to uker siden.. Hva kan gjøres?? Takker for all hjelp som kan bidra til å redde disse dataene! Kristian Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Ser ut som filsystemet kanskje er skadet eller noe lignende. Det er ikke så mye en kan gjøre i en slik situasjon, desverre. Det er sikkert andre her på forumet som kan mye mer enn meg om harddisker. Lenke til kommentar
gudesen Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 The file or directory is corrupted and readable. merkelig. Er du sikker på at det står "and readable"? Lenke til kommentar
srbz Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Trøste og bære for en topic! Lenke til kommentar
kfet Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 Det skal selvfølgelig være "unreadable".... Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 og selvfølgelig var dette en dårlig topic Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Siden trådstarter allerede har laget en tråd i riktig kategori, med en mye bedre emnetittel, ser jeg liksom ikke helt poenget med å la denne være åpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg