sjom Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Noen som vet hvordan dette fungerer sammen? Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 (endret) Jeg har lest flere tester der Yamaha og Dali har blitt brukt sammen og det fungerte glimrende.Tips:Komplett.no er billigst på Yamaha recivere,men ring AVHifi og prut på prisen.Jeg kjøpte min reciver hos AVHifi og fikk prutet 500 kr + gratis frakt. Endret 16. oktober 2004 av Morten K Lenke til kommentar
sjom Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2004 Å ? Hvordan fikk du til det? haha det hørtes ganske smart ut =] Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Å ? Hvordan fikk du til det? haha det hørtes ganske smart ut =] Jeg sa bare at jeg hadde fått en lavere pris en annen plass og spurte om de kunne gi en enda bedre pris.Det kunne de. Lenke til kommentar
sjom Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2004 Pent. Nå ser jeg at man kan få kjøpt den i England for litt over 8000 så jeg kunne jo spurt om de kunne matche det (når jeg legger til frakt i hvertfall) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå