highlander Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Jeg svarer etter topic og sier: Steelpad S&S MS Intelli 3.0 ELLER Logitech MX510 Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Du får Hard Contact Q-Pad for 170 elns og Soft for 200 på databutikken.com/no Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Da har jeg bestilt Q-PAD og MX510. Blir nok fornøyd med det. SpinNdre: Skulle naturligvis ha testet musene, men bor alt for langt unna noen databutikker til at kjøre helt dit bare for å kjøpe en mus og musmatte. Takk for svar alle sammen! SUPERT FORUM! Det er litt dumt at du ikke får testa musene, for som sagt er det en hel del mer enn bare spec som burde avgjøre hvilken mus du skal ha. Selv kjøpte jeg uten å teste og ble fornøyd da Lenke til kommentar
Prikkus Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Jeg kan si at jeg hatt MX500. Likte den veldig bra i starten. Så fikk jeg MX310, den var jo mye bedre enn MX500 Dette er nu bare min mening Lenke til kommentar
Splitter Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 Da har jeg bestilt Q-PAD og MX510. Blir nok fornøyd med det. SpinNdre: Skulle naturligvis ha testet musene, men bor alt for langt unna noen databutikker til at kjøre helt dit bare for å kjøpe en mus og musmatte. Takk for svar alle sammen! SUPERT FORUM! Det er litt dumt at du ikke får testa musene, for som sagt er det en hel del mer enn bare spec som burde avgjøre hvilken mus du skal ha. Selv kjøpte jeg uten å teste og ble fornøyd da Helt enig i det. Håper bare jeg er like heldig som deg. Har jo uansett angreretten da om det skulle vise seg å bli helt feil. Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Da har jeg bestilt Q-PAD og MX510. Blir nok fornøyd med det. SpinNdre: Skulle naturligvis ha testet musene, men bor alt for langt unna noen databutikker til at jeg gidder å kjøre helt dit bare for å kjøpe en mus og musmatte. Takk for svar alle sammen! SUPERT FORUM! Du blir garantert fornøynd. MX510 har topp specs og all negativ akkselerasjon er borte. Q-Pad er noe av det beste (hvis ikke den beste?) musematta du får. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå