sebu Skrevet 10. november 2001 Del Skrevet 10. november 2001 Vurderer og bytte ut min global vifte med en taisol for å minske støyen i maskina mi. Er det noen som har noe erfaring med forskjell i støynivå på disse to. Vil jeg få en vesentlig bedring, eller er det ubetydelig forskjell på støynivået på de to?? Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 10. november 2001 Del Skrevet 10. november 2001 Jeg byttet min WBK38 med TaiSol CGK760, og jeg fikk både bedre støyresultater og temp. res. ! Jeg er veldig fornøyd med min 760 hvertfall, men om wbk68 har samma jetflyet som wbk 38 hvet ikke jeg :smile: Lenke til kommentar
Flex Skrevet 10. november 2001 Del Skrevet 10. november 2001 Det ser ut som at alle 68-modellene har samme vifte som TaiSol'ene, mens alle 38-modeller har Delta jetfly-vifta. Eller hur? Lenke til kommentar
sebu Skrevet 10. november 2001 Forfatter Del Skrevet 10. november 2001 mmm... hva med å bytte ut bare vifta med for eksempel en paps-vifte om det finnes noen i riktig størrelse da??. 60 x 60 x10 Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 10. november 2001 Del Skrevet 10. november 2001 Papst leverer 60x60mm vifter ja. Høyden på viftene er jo ikke så viktig da, men du får både 25mm og 10mm fra papst. De har temp kontrollerte vifter også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå