genstian Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 (endret) hei jeg får ikke linking fra home dir til en annen mappe på pcen til og fungere. har satt treat as link og resolve windows shortcut på, hva er galt? eks: c:\ftp\home dir\link.*** til c:\ftp\felles\felles filer jeg og kammeratene skal ha ftp og jeg har serveren vil ikke dele hele pcen trenger svar fort! Endret 15. oktober 2004 av hotstian Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 (endret) Du må lage en snarvei fra mappen som er utenfor root (home-dir) å legge i root. Edit : hmmm etter å ha lest posten din en gang til så kanskje du har gjordt det allikevel ? Skal vel enable "Treat as Virtual Directories" - Har ihvertfall jeg gjordt og det virker... Endret 15. oktober 2004 av JarleW Lenke til kommentar
genstian Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2004 Du må lage en snarvei fra mappen som er utenfor root (home-dir) å legge i root.Edit : hmmm etter å ha lest posten din en gang til så kanskje du har gjordt det allikevel ? Skal vel enable "Treat as Virtual Directories" - Har ihvertfall jeg gjordt og det virker... takk det funka med Treat as Virtual Directories på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå