Simkin Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 (endret) har nå spilt igjennom Pandora Tomorrow, å det tror jeg er det beste spillet jeg har spilt hittil.. får nå snart det første spillet.. er det noen her som har spilt begge? er det første like bra som pandora tomorrow? Endret 15. oktober 2004 av Freeman84 Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 har nå spilt igjennom Pandora Tomorrow, å det tror jeg er det beste spillet jeg har spilt hittil.. får nå snart det første spillet.. er det noen her som har spilt begge? er det første like bra som pandora tomorrow? Joda, bare at enern har noen mindre muligheter enn toern. Om du hadde spurt FØR du hadde spilt igjennom toern, ville jeg foreslått at du hadde gått igjennom enern først, fordi da ville du blitt mer imponert! Men enern er bra den, fikk 5ere og 6ere i lange baner! Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 (endret) ja litt dumt att jeg ikke spilte ene'rn først.. lurer på en ting om multiplayer delen.. når jeg installerte spillet så fikk jeg spørmsål om å installere noe multiplayer greier.. men det gjorde jeg ikke.. får jeg evt installert det fra en av cd'ene? å må jeg ha det for å få spilt via internett? Endret 15. oktober 2004 av Freeman84 Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 du kan sikkert bare browse cd'n i min datamaskin og finne exe filen der. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 (endret) Ja... Uansett, jeg har bare spilt ener'n, og mener den var suveren! Bare digga å spille det! Spesielt brettene i Georgia, atmosfæren var så hyggelig på de (spesielt sistebrettet!) Endret 15. oktober 2004 av Mr. Jenssen Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 hva heter den exe fila da? finner ingen jeg.. kan jo alltids installere på nytt, men det tar så laang tid Lenke til kommentar
Algron Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Det første spillet er veldig bra! BTW: Post 500 Lenke til kommentar
dmx Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 og veldig stort spill og.. Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Spilt gjennom begge, Jeg synes begge er like kule. Hadde mye morro med begge. Er så kult og gripe vaktene bakfra og slå de ned, uten at noen andre merker det. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Et snikespill som er bedre en SC skal du lete lenge etter, kanskje bare Metal Gear. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Et snikespill som er bedre en SC skal du lete lenge etter, kanskje bare Metal Gear. ja, metal gear er sinnsykt kult... der likte jeg det første best(det til PS1) når det kom var det jo en skikkelig revolusjon. de andre spillene er også bra, men jeg mener at SC er enda mer sniking en MG(som har gått mer over til 3ps) Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 (endret) *slettet* Endret 17. oktober 2004 av figure_02 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå