Artistic.Hipster Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 (endret) Har akkurat vært på premieren til Monstertorsdag, og må si meg mektig imponert, den var rett å slett fantastisk på alle måter. Og alle får komme seg ned til sin lokale kino å se den så raskt som mulig. Jeg synes personlig at den slår alle de andre norske filmene som "uno" og "hawaii, oslo". Og som en ekstra bonus så dukket jo mange av skuespillerne opp(ikke så unaturlig siden filmen er fra stavanger området) Og jeg fikk slått av en kort prat med Kim Bodnia Jeg er rett å slett for overveldet nå. Er det noen andre som har vært å sett den? Endret 14. november 2004 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Monster torsdag, hva er det forno? Har filmen hjemmeside eller.no? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 Monster torsdag, hva er det forno?Har filmen hjemmeside eller.no? Har du ikke hørt om monster torsdag? Finner ingen hjemmeside, men du kan lese om filmen her Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Monster torsdag, hva er det forno?Har filmen hjemmeside eller.no? Har du ikke hørt om monster torsdag? Finner ingen hjemmeside, men du kan lese om filmen her nope, faktisk ikke hørt om monster torsdag før nå.. Så jo faktisk spennende ut.. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2004 Monster torsdag, hva er det forno?Har filmen hjemmeside eller.no? Har du ikke hørt om monster torsdag? Finner ingen hjemmeside, men du kan lese om filmen her nope, faktisk ikke hørt om monster torsdag før nå.. Så jo faktisk spennende ut.. Ekstremt bra, løp å kjøp(biletter) Lenke til kommentar
j.w pepper Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Monster torsdag gikk over alle forvetninger... den var bare best alle er nødt for å se den. Lenke til kommentar
So|o Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Må få kommet meg på kino og se denne. Mange som skryter av den.. Synes forøvrig at norske filmer har kommet seg veldig i det siste. Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Jesus kristus det irriterer meg at såpass få har fått med seg (etter min mening) en av tidenes beste norsk filmer! Løp og se! PS: Monstertorsdag, ikke Monster torsdag (irritasjonsmoment) Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Må få kommet meg på kino og se denne. Mange som skryter av den.. Synes forøvrig at norske filmer har kommet seg veldig i det siste. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 PS: Monstertorsdag, ikke Monster torsdag (irritasjonsmoment) Pirke, pirke Håper flere har sett den nå Lenke til kommentar
akarno Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Etter som jeg har forstått er det oppfølgeren til Mongoland. Må komme meg av gårde og se monster-torsdag snart Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Nja, oppfølger? Det er en film av samme crewet og en del av de samme skuespillerne dukker opp igjen, men er på ingen måte en oppfølger. Anyways, SE DEN! Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 (endret) Nja, oppfølger? Det er en film av samme crewet og en del av de samme skuespillerne dukker opp igjen, men er på ingen måte en oppfølger. Anyways, SE DEN! Monstertorsdag.no Oi.. to poster, sorry admin folk, hensikten var å redigere..? Endret 18. november 2004 av Kyrre (GHL) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå