Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Jeg møtte Hermansen :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-05-23 06:13, Lappin skrev:

For en møkkaside den der

var :sad:

Fanatisk og helt på jordet.

Er det rart det er krig og urettferdighet med inndivider som driver på med slikt :sad:

Skrev inn [email protected] på maillista der ..

Passende spør du meg.


 

Hallo? Er du saa lettlurt? Sjekk http://www.fugly.com eller http://www.bonsaikitten.com da, og si noe festlig om det, hva?

Lenke til kommentar

Det største problemet jeg har er at når telehor nå om ikke alt for lenge blir en privat bedrift beholder de eierskapet for linjenettverket. Det vil si at all infrastrukturen som hele det norske folk (flåsete, jeg vet, men allikevel sant) har betalt for gjennom våre skattepenger siden telehor ble startet, går til et privat firma som antageligvis har egen profitt som ultimat mål..

_Det_ synes jeg er urettferdig.

 

ADSL debatten er så teit at jeg ikke vet hva jeg skal si, her vil de ta mer betalt av de som utnytter den linjekapasiteten de har betalt for fult ut?? det blir som om oslo sporveier skulle kreve mer penger fordi du bruker månedskortet så mye.. At stjelehor ikke greier å forvalte de ressursene de har på en fornuftig og lønnsom måte skal da for p***er ikke vi betale for!

 

Se hva dere har gjort, nå måtte jeg bli sinna over dette igjen, hele dagen er ødelagt, jeg sverger.. :smile:

 

peace

Lenke til kommentar

Hei Lappin!

Synest det var ok at du gjekk bor til Tormod Hermansen og sa di meining.Men,på ein skalig måte..

Å være usaklig hjelper ikkje "saken"...

 

Eg er mot vold..

Men,når det gjelder den journalisten fra Nrk (1 eller2?) som fekk seg ein liten "lusing" av Tormod Hermansen.Så synest eg det var "fortjent"..

Det er greit at Tormod Hermansen er ein offentlig person men,han må likevel ha lov til litt privatliv..

Og når han sa at han ikkje ville snakke med journalisten fordi han snakka med noen i telefon (familien?) så synest eg journalisten burde respektert det..

 

P.s jobber ikkje i Telenor om noen skulle tru det.. :wink:

Lenke til kommentar

Hvorfor klager folk over Telenor hele tiden.

De fleste her er vell under 18 og bor hjemme og betaler IKKE internett regning.

 

Hvorfor er det da så farlig?

Skjønner at mange vil si at dette er en prinsippsak og sånt ,men hva gjør 5k i sekundet.

Og det er alltid litt som går vekk ,så jeg skjønner ikke hvorfor dere begynner med telehor og stjelehor og sånne ting.

 

Jeg har selv ISDN og da ville 5K gjort noe ,men dere snakker om ca.10% i hastighet.

Er det så farlig?

 

Lei av at folk syter om at Telenor ADSL er treegt.

Og det vil alltid gå tregere og teste med og laste ned fra en internett side.

Er mye bedre med bredbåndstesten.

Lenke til kommentar

Personlig har jeg ikke bodd hjemme siden før jeg fylte tyve og det begynner å bli en god stund siden kan jeg fortelle deg. Det som er problemet med Telenor er konstante løftebrudd og dårlig service. De var antageligvis fornøyd med den inntekten de hadde fra ISDN og gikk bare motvillig over til ADSL i utgangspunktet. Bottomline er at de er ute etter å tjene penger, de gjør det ved å selge en tjeneste til oss. Når de da tar seg betalt for den tjenesten, så forventer man en viss grad proffesjonalitet, service og loyalitet til kundene. På denne lista får telenor null poeng (dette gjelder ikke bare ADSL, har jobbet for telenor internett support..).

 

Da får jeg det litt i vrangstrupen når du kritiserer vår kritikk av Telenors leveranse, spesielt når du selv er innhabil (har ikke adsl).

 

Takk, peace

 

 

 

_________________

Do not meddle in the affairs of dragons, for you are crunchy and taste good with ketchup.

 

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: applet på 2002-05-23 17:19 ]</font>

 

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: applet på 2002-05-23 17:20 ]</font>

 

[ Denne Melding var redigert av: applet på 2002-05-28 09:10 ]

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Quote:


Den 2002-05-18 20:14, Lappin skrev:

sorry rota litt med navnet
:)
(har retta det nu)

Dere vet nu disse "store gutta" fra Calkutta

tormoder og torbjørner , :wink:


Men historien er sann
:)



<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Lappin på 2002-05-18 20:21 ]</font>


 

calcutta, faktisk ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...