Margarus Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 hei!. jeg har nå skiftet kjøler til en kjøle rimme med stor vifte på på mitt skjermkort. men jeg har ikke kjøle pasta på pga hadde det ikke liggende. kan det være årsaken til at jeg for articats på filmer osv ..(grønne prikker) å at jeg må sette ned ytelsen på kortet kraftig på driverne for at det skal bli brukbart skjerm bilde? mange sier at kjøleren ikke har go nokk kontakt med kjernen pga manglende kjøle pasta kan dette stemme ? edit: kjøle ribba er jo kalt men rammen er litt varm Lenke til kommentar
Terje82 Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Du MÅ ha pasta imellom. Du risikerer å drepe kortet hvis du bruker det i denne tilstanden. Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Hehe, det er jo logisk at det er dårlig overføring av varme når bare de platene er mot hverandre uten noe pasta i mellom. Hehe, burde nesten vært et gullkorn Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 hehe det er pasta i mellom men det er aalt for lite..men jeg var bare litt ivrig å få det sammen slik at jeg kune bruke pcen.. men jeg skal anskaffe meg kjøle pasta fortløpende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå