Gå til innhold

hvor kan man kjøpe laptop _uten_ XP?

ways

Anbefalte innlegg

surfer litt rundt i nettbutikker på jakt etter en

lett(< 3 kg),

stille(lydløs som dell's inspiron m500 serie)

laptop til ~ 10.000 kr.

så godt som alle vil ha meg til å betale for XP, men jeg ser på det som unødvendig da jeg tenker bruke linux.

untakene er noen tundramodeller på psdata, men de passet ikke på andre måter.

noen gode forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mener å ha lest en bit av brukerlisensen til microsoft. Mener å huske at det var noe som sa at vist du ikke godtok det som står i denne lisensen trykker du nei, og leverer tilbake produktet til selger for å få tilbake penger.

Leste om en i USA som ikke ville ta i bruk XP og fikk noe av pengene tilbake, men når han spurte om hvor han skulle sende cd-diskene tilbake fikk han beskjed om å beholde dem. Kjekt å få tilbake penger og beholde XP! :D

Tengte å prøve meg med denne mot dell, men ble ikke noe bærbarkjøp læl. :cry:

Lenke til kommentar

den var _veldig_ fin. midt i blinken egentlig, men jeg lar meg nok skremme av dette

3 års forhåndsbetalt internett abonnement er inkludert i prisen. Internett pakken leveres med Norman Virus Control, brannmur som beskytter mot inntrengere, barnefilter og gratis support.

skal til utlandet (og har dessuten NGT fra før av).

Lenke til kommentar

den var _veldig_ fin. midt i blinken egentlig, men jeg lar meg nok skremme av dette

3 års forhåndsbetalt internett abonnement er inkludert i prisen. Internett pakken leveres med Norman Virus Control, brannmur som beskytter mot inntrengere, barnefilter og gratis support.

Denne pakken med internett og programvare innebærer _ingen_ forpliktelser eller ekstra kostnader.

Det er kun et "gratis" tilbud. Det er ikke lov å markedsføre noe som gratis, derfor brukes begrepet forhåndsbetalt.

Lenke til kommentar

Denne pakken med internett og programvare innebærer _ingen_ forpliktelser eller ekstra kostnader.

Det er kun et "gratis" tilbud. Det er ikke lov å markedsføre noe som gratis, derfor brukes begrepet forhåndsbetalt.

åja. riktig ja. du jobber der. sendte nettopp en mail til multicom for å spørre om det kostet mer uten den. men hvis det ikke gjør det ser jo pcen ganske grei ut.

Lenke til kommentar
Mener å ha lest en bit av brukerlisensen til microsoft. Mener å huske at det var noe som sa at vist du ikke godtok det som står i denne lisensen trykker du nei, og leverer tilbake produktet til selger for å få tilbake penger.

Leste om en i USA som ikke ville ta i bruk XP og fikk noe av pengene tilbake, men når han spurte om hvor han skulle sende cd-diskene tilbake fikk han beskjed om å beholde dem. Kjekt å få tilbake penger og beholde XP!  :D

Tengte å prøve meg med denne mot dell, men ble ikke noe bærbarkjøp læl.  :cry:

litt gøy, men vet nå ikke om det vil funke hver gang. morsom idè hvertfall. det står jo mye rart i disse brukerlisensene.

Edit: tror nok jeg lar valget falle på multicom. dell prøvde å presse på meg så mye mer på den siden sin. det er jævlig frekt => kunden blir møkk lei.

Endret av ways
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...