ways Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 surfer litt rundt i nettbutikker på jakt etter en lett(< 3 kg), stille(lydløs som dell's inspiron m500 serie) laptop til ~ 10.000 kr. så godt som alle vil ha meg til å betale for XP, men jeg ser på det som unødvendig da jeg tenker bruke linux. untakene er noen tundramodeller på psdata, men de passet ikke på andre måter. noen gode forslag? Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 http://www.multicom.no/varedetaljinfo.asp?...relagerantall=3 Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Mener å ha lest en bit av brukerlisensen til microsoft. Mener å huske at det var noe som sa at vist du ikke godtok det som står i denne lisensen trykker du nei, og leverer tilbake produktet til selger for å få tilbake penger. Leste om en i USA som ikke ville ta i bruk XP og fikk noe av pengene tilbake, men når han spurte om hvor han skulle sende cd-diskene tilbake fikk han beskjed om å beholde dem. Kjekt å få tilbake penger og beholde XP! Tengte å prøve meg med denne mot dell, men ble ikke noe bærbarkjøp læl. Lenke til kommentar
ways Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2004 http://www.multicom.no/varedetaljinfo.asp?...relagerantall=3 den var _veldig_ fin. midt i blinken egentlig, men jeg lar meg nok skremme av dette 3 års forhåndsbetalt internett abonnement er inkludert i prisen. Internett pakken leveres med Norman Virus Control, brannmur som beskytter mot inntrengere, barnefilter og gratis support. skal til utlandet (og har dessuten NGT fra før av). Lenke til kommentar
Multicom Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 http://www.multicom.no/varedetaljinfo.asp?...relagerantall=3 den var _veldig_ fin. midt i blinken egentlig, men jeg lar meg nok skremme av dette 3 års forhåndsbetalt internett abonnement er inkludert i prisen. Internett pakken leveres med Norman Virus Control, brannmur som beskytter mot inntrengere, barnefilter og gratis support. skal til utlandet (og har dessuten NGT fra før av). Denne pakken med internett og programvare innebærer _ingen_ forpliktelser eller ekstra kostnader. Det er kun et "gratis" tilbud. Det er ikke lov å markedsføre noe som gratis, derfor brukes begrepet forhåndsbetalt. Lenke til kommentar
ways Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2004 http://www.multicom.no/varedetaljinfo.asp?...relagerantall=3 den var _veldig_ fin. midt i blinken egentlig, men jeg lar meg nok skremme av dette 3 års forhåndsbetalt internett abonnement er inkludert i prisen. Internett pakken leveres med Norman Virus Control, brannmur som beskytter mot inntrengere, barnefilter og gratis support. skal til utlandet (og har dessuten NGT fra før av). Denne pakken med internett og programvare innebærer _ingen_ forpliktelser eller ekstra kostnader. Det er kun et "gratis" tilbud. Det er ikke lov å markedsføre noe som gratis, derfor brukes begrepet forhåndsbetalt. åja. riktig ja. du jobber der. sendte nettopp en mail til multicom for å spørre om det kostet mer uten den. men hvis det ikke gjør det ser jo pcen ganske grei ut. Lenke til kommentar
EpziloN Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 du kan kjøpe laptop uten OS hos www.itbutikken.no enjoy ! Epz. Lenke til kommentar
Iyon Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 mener at du på www.zepto.no også kan kjøpe maskin eks. OS... Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 du kan kjøpe laptop uten OS hos www.itbutikken.no enjoy ! Epz. Og uten service... Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 du kan kjøpe laptop uten OS hos www.itbutikken.no enjoy ! Epz. Og uten service... ..og blant annet risikere å få ei tom eske ol. les webshoperfaringer og du finner masse bra, Multicom er jo meget bra, men det er sikkert andre butikker som selger bærbar uten OS Lenke til kommentar
Multicom Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 sendte nettopp en mail til multicom for å spørre om det kostet mer uten den. men hvis det ikke gjør det ser jo pcen ganske grei ut. Det stemmer. Samme pris uansett. Lenke til kommentar
DrittData Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Har selv Multicom-maskinen og det er absolutt en maskin pengene! Betalte selv 9995 og da fikk jeg ikke med Norton... Lenke til kommentar
christian232 Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Kjøp av multicom. Du vil garantert få topp service! Bare sjekk bruker erfaringer! Lenke til kommentar
ways Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 (endret) Mener å ha lest en bit av brukerlisensen til microsoft. Mener å huske at det var noe som sa at vist du ikke godtok det som står i denne lisensen trykker du nei, og leverer tilbake produktet til selger for å få tilbake penger. Leste om en i USA som ikke ville ta i bruk XP og fikk noe av pengene tilbake, men når han spurte om hvor han skulle sende cd-diskene tilbake fikk han beskjed om å beholde dem. Kjekt å få tilbake penger og beholde XP! Tengte å prøve meg med denne mot dell, men ble ikke noe bærbarkjøp læl. litt gøy, men vet nå ikke om det vil funke hver gang. morsom idè hvertfall. det står jo mye rart i disse brukerlisensene. Edit: tror nok jeg lar valget falle på multicom. dell prøvde å presse på meg så mye mer på den siden sin. det er jævlig frekt => kunden blir møkk lei. Endret 19. oktober 2004 av ways Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå