Gå til innhold

Trenger hjelp med koding av design

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har ett design som en designer har designet for meg, også brukte han sånn "Save for web" funksjon Photoshop når han skulle kode det inn i html for meg, men det funket dårlig.

Når jeg skriver i midten, der som nyheter skal stå liksom, så dras menyen nedover. Og når vi skriver i øverste menyen, drar den ett felt i midten med seg nedover. Altså med andre ord så er kodingen ganske ubrukelig.

Jeg tror den funker egentlig, men må kodes litt om. Jeg har prøvd det meste jeg kan, men er ikke så flink på koding av design, driver mest og lager små script i php og sånne andre småting, og hadde derfor håpet at noen kunne hjelpe meg, PoleCat eller arve eller noen andre som er dyktig med slikt.

Hvis noen kan hjelpe, please si ifra, så kan dere få msn addressen min. Jeg vil ikke vise designet her i forumet fordi det er "Hemmelig" foreløpig. Jeg er redaktør for GamesFreak.net, og dette designet er en del av vår kommende GamesFreak v.2 og derfor kan jeg nok ikke vise dere designet her i forumet, regner med dere forstår.

Tenshi

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Photoshop produserer spaghettikode, så her vil jeg anbefale en fullstendig remake av koden (og det er vel kanskje det du er ute etter..).

Anyhoo.. Jeg kjeder meg nå, så jeg kan jo ta en titt og se hva som kan/må gjøres. MSN-adressen min finner du i MSN-knappen nedenfor her..

Endret av Loomy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...