mbst Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Min Nokia 3310 har begynnt å fuske veldig under telefonsamtaler. Batterinivået kan feks være på tre av fire, men i det jeg snakker i telefonen, skrur den seg av innen under 30 sek (med mindre jeg har satt i batteriladeren.) Deretter kan jeg skru den på igjen, og batteriet indikerer fortsatt nivå tre av fire. Batteriet er relativt nytt, et Li-Ion-batteri kjøpt i fjor sommer. Det er _lite_ "klattladet". Så da innser jeg at jeg kanskje bør ta en titt etter ny telefon. Jeg ønsker at den nye telefonen skal innfri visse krav: -Lav pris -Driftssikker -God batterilevetid, lite "batterislitasje" over tid -Grei leverandør med tanke på feil og garantisaker -Gjerne så liten som mulig, innenfor kravene til pris Ting den _ikke_ trenger: -Kamera -Fargeskjerm -Polyfonisk ringetone -GPRS, wap, whatever -MMS -IR, Bluetooth -Klapplokk -Utstikkende antenne -Annet dill. Den må gjerne være en Nokia, jeg liker deres menysystemer og ordbok-funksjonalitet godt. (Har egentlig ikke så mye å sammenligne med da men..) Har fått inntrykk av at Siemens er driftssikre og at Sony Ericsson er gode på batterilevetid? Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 hva med nokia 2100, den er ganske liten! Lenke til kommentar
marcen Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=303091&cks=PRL Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 eller nokia 1100, den er veldig god og fin, broren min har den som prøve telefon! eller så er jo 3410 (etterfølgeren til 3310) veldig god, morra mi hadde den. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 ville prøvd og få tak i en eriksson t28,selv om disse har klapselokk og utstikkbar antenne Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 ja, nå har to ment at du burde kjøpe nokia 2600, den virker god den så hvis jeg var deg ville jeg valgt den! Lenke til kommentar
Algron Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Nokia 1100, 2600, 3510 Lenke til kommentar
mbst Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2004 Har kikket litt på nettet, ser ut til at Nokia 1100 kan passe meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå