muffe Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Her for et par minutter siden hadde jeg et spørsmål om overklokking, men skal ikke gå nærmere inn på det her. Problemet/Spørsmålet mitt er som følger: Når jeg gikk til overklokkings-delen av forumet, trodde jeg at jeg var kommet til rett plass for å legge inn innlegget. Men nei. Det var kategorier for kjøling, nyketer, OK-baren osv, men ingen kategori for OVERKLOKKING. Burde det ikke være en overklokking-del her på forumet? Det er jo alt mulig om kjøling og gud hvite hva, men ikke det som er essensen av det hele, nemlig OVERKLOKKING! Bare et lite innspill. Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Her for et par minutter siden hadde jeg et spørsmål om overklokking, men skal ikke gå nærmere inn på det her. Problemet/Spørsmålet mitt er som følger: Når jeg gikk til overklokkings-delen av forumet, trodde jeg at jeg var kommet til rett plass for å legge inn innlegget. Men nei. Det var kategorier for kjøling, nyketer, OK-baren osv, men ingen kategori for OVERKLOKKING. Burde det ikke være en overklokking-del her på forumet? Det er jo alt mulig om kjøling og gud hvite hva, men ikke det som er essensen av det hele, nemlig OVERKLOKKING! Bare et lite innspill. Jeg spurte om noe av det samme i denne tråden:http://forum.overklokking.no/index.php?showtopic=310905 Men det ser ikke ut som om noen bryr seg... Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Faktisk så er jeg helt enig. før var det en del om overklokking av: skjermkort og en av prosessorer. nå ser det ut som om begge de er glemt... Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Må si jeg har stusset _litt_ over kategoriene i det siste (og ikke minst alle som flyr rundt og slenger "Denne er postet i feil kategori" 5minutter etter det er endret). Quote fra HW.no delen av forumet.... CPU / ProsessorerDiskusjoner og spørsmål rundt prosessorer/CPU, inkludert overklokking Jeg ser for meg en ny runde med folk som slenger "Denne er postet i feil kategori" i ett par år fremover Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 CPU / ProsessorerDiskusjoner og spørsmål rundt prosessorer/CPU, inkludert overklokking alle de som er gode i overklokking, leter desperat rundt i hver eneste post i "CPU inkludert overklokking" etter poster om overklokking. Lenke til kommentar
EC Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Jeg skal ta tak i dette. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 jupp, savner litt stunts innen overklokkings artikkler på overklokking.no Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 (endret) jupp, savner litt stunts innen overklokkings artikkler på overklokking.no Du kunne godt lest posten først, men det er jo greit å få det sagt Endret 16. oktober 2004 av Lautsprecher Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 jupp, savner litt stunts innen overklokkings artikkler på overklokking.no Du kunne godt lest posten først, men det er jo greit å få det sagt skrev etter topic jeg.. driver overklokking.no med overklokking? og da sa jeg, at dem godt kunne ha hatt flere stunts innnenfor overklokking.. blir vel strengt tatt ikke ot? Lenke til kommentar
EC Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Fikset: http://forum.overklokking.no/index.php?showforum=231 http://forum.overklokking.no/index.php?showforum=230 http://forum.overklokking.no/index.php?showforum=232 Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Flott Da kan vi atter en gang finne frem Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 ah, fint å ha det tilbake igjen, men nå savner jeg noen overklokkings artikler..på hovedsiden altså.. Lenke til kommentar
EC Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Kommer tid, kommer råd. Tilgang på ting som kan overklokkes har vært laber i det siste, men vi har gjort diverse grep for å rette opp i det. Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Flott. Syntes det var vanskelig å finne frem her en liten stund, men nå er det blitt veldig oversikterlig og fint. Bra at det er delt opp litt mer! Ellers håper jeg som "Lenniz" at det kommer fler artikler om overklokking. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå