Gå til innhold

Driver overklokking.no med overklokking?

Anbefalte innlegg

Her for et par minutter siden hadde jeg et spørsmål om overklokking, men skal ikke gå nærmere inn på det her.

Problemet/Spørsmålet mitt er som følger:

Når jeg gikk til overklokkings-delen av forumet, trodde jeg at jeg var kommet til rett plass for å legge inn innlegget. Men nei. Det var kategorier for kjøling, nyketer, OK-baren osv, men ingen kategori for OVERKLOKKING.

Burde det ikke være en overklokking-del her på forumet? Det er jo alt mulig om kjøling og gud hvite hva, men ikke det som er essensen av det hele, nemlig OVERKLOKKING!

Bare et lite innspill.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Her for et par minutter siden hadde jeg et spørsmål om overklokking, men skal ikke gå nærmere inn på det her.

Problemet/Spørsmålet mitt er som følger:

Når jeg gikk til overklokkings-delen av forumet, trodde jeg at jeg var kommet til rett plass for å legge inn innlegget. Men nei. Det var kategorier for kjøling, nyketer, OK-baren osv, men ingen kategori for OVERKLOKKING.

Burde det ikke være en overklokking-del her på forumet? Det er jo alt mulig om kjøling og gud hvite hva, men ikke det som er essensen av det hele, nemlig OVERKLOKKING!

Bare et lite innspill.

Jeg spurte om noe av det samme i denne tråden:http://forum.overklokking.no/index.php?showtopic=310905

Men det ser ikke ut som om noen bryr seg... :dontgetit:

Lenke til kommentar

Må si jeg har stusset _litt_ over kategoriene i det siste (og ikke minst alle som flyr rundt og slenger "Denne er postet i feil kategori" 5minutter etter det er endret).

Quote fra HW.no delen av forumet....

CPU / Prosessorer

Diskusjoner og spørsmål rundt prosessorer/CPU, inkludert overklokking

Jeg ser for meg en ny runde med folk som slenger "Denne er postet i feil kategori" i ett par år fremover :roll:

Lenke til kommentar
jupp, savner litt stunts innen overklokkings artikkler på overklokking.no

Du kunne godt lest posten først, men det er jo greit å få det sagt :dremel:

skrev etter topic jeg.. driver overklokking.no med overklokking? og da sa jeg, at dem godt kunne ha hatt flere stunts innnenfor overklokking.. blir vel strengt tatt ikke ot?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...