tht Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 ok, slik jeg gjorde det: koblet sammen hubswitch, modem og begge datamaskinene. I manualen stod det at jeg skulle koble til en addr. via web browser for å fullføre oppsettet på min hubswitch (dl-604). Det funket ikke, derfor har jeg prøvd å koble opp mot internett UTEN å ha satt det oppsettet. men klarer bare å få en maskin på internett av gangen, på den andre vil det stå "det angitte målet kan ikke nås" ja, jeg har prøvd meg på d fanxy xp greiene Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Har du fått nett på en maskin, gjennom routeren uten å ha satt den opp???? Har du satt den opp før da? Hvilke os er det dere bruker? Lenke til kommentar
tht Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 (endret) bruker windows Xp pro...nå fik jeg opp en annen feilmld: den eksterne datamaskinen svarte ikke JO!! nå klarte jge å sette den opp. Virker som om serveren til d-link var nede isted :S men det løste ikke problemet.. Endret 15. oktober 2004 av tht Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå