galskapen Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 (endret) Jeg tenker å kjøpe en stillegående kjøler, men jeg vil vite litt om denne er no tess. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=303595&view=detailed erfaringer? eller noen andre stillegående kjølere under 20db å anbefale? edit: er forresten socket 478 Endret 15. oktober 2004 av galskapen Lenke til kommentar
s0tarts Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Har lest mye positivt om denne køleren, og den ligger akkurat på grensen din. Jeg kan kaldt anbefale denne med en stille vifte, etter egene erfaringer. Lenke til kommentar
FosFat Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 (endret) Et lite forslag: Denne med denne! Edit: Oi, de hadde vist ikke inne den vifta, og får den inn ikke før om lang stund også. Endret 15. oktober 2004 av FosFat Lenke til kommentar
notnA Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Den delta vifta var jo uansett ikke under 20 db da Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Du tenger jo hørselvern med den vifta! Og til den prisen får du jo nesten (vis ikke) Themaltake Big Water.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå