vifteovn Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 (endret) Hydor h20 er ikkje kvalitet? Eg seie NEI! Nå har mi 3 hydor h20 pumpa begynt å svikta. Den første døyde etter 1time, den andre holdt i 5 måndar, og denna har holdt i 3. Det er 3 av 5 hydor pumper som eg har hatt som har gått til H..... Greit nok at den er billig og lydlaus til å begynna med. Men eg finne meg ikkje i å ha 60% feilprosent på pumper. for hydor Endret 15. oktober 2004 av The_Creator Lenke til kommentar
kverna Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 det må da være noe du har gjordt feil da... Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 For det er jo så mykje å gjera feil på eit vannkjølingsoppsett? Spesielt waterchill sitt. 1 Fest slangar, 2 fyll på med destilert vatn med anti-algedings 3 ferdig Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 min lille hydor l20 har kjørt leeeenge uten problemer.. så da må du ha gjort noe med de.. eller bare hatt jævlig uflaks Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Ja de er tydligvis ikke mye å skrive hjem om, min L20 har tatt kvelden etter 9 Månders bruk. Begynte så pent med å skrangle for deretter å stoppe....... Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2004 9månder, heldig du Lenke til kommentar
kverna Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 The_Creator jeg vil råde deg til å bytta avatar. Selv om symbolet var ett gammelt jødisk tegn for fred har det i senere tid fått en annen betydning, det kan bringe opp mange vonde minner. bare for å ta det først som sist! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 The_Creator jeg vil råde deg til å bytta avatar. Selv om symbolet var ett gammelt jødisk tegn for fred har det i senere tid fått en annen betydning, det kan bringe opp mange vonde minner. bare for å ta det først som sist! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå