E.T Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2004 Hva er det du er uenig med i de punktene jeg listet opp da? Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Jeg var uenig med ditt tværs-igjennom negative syn på DB, husker ikke punktene, siden de er edita nå. Lenke til kommentar
E.T Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2004 den er helt lik, eneste forskjellen er at jeg flytett "sideknapper" og "ergonomi" opp på + siden, istedenfor usikkersiden De negatevie tingene står jeg fortsatt på Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Da jeg var i Danmark for noen dager siden, så jeg at alle butikker som handlet med spill/dvd/elektronik osv. hadde Razer Viper. Den kostet bare 249,- Lenke til kommentar
Dandar Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Da jeg var i Danmark for noen dager siden, så jeg at alle butikker som handlet med spill/dvd/elektronik osv. hadde Razer Viper. Den kostet bare 249,- Ja skal du bruke den da ? Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Nei, jeg kjøpte den ikke. Holdt på å kjøpe en Boomer Speed 2100 til 299,-, men jeg har DB, Mx510 og Wireless IM. 2.0 (=4.0) som jeg skal slite først. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Utrolig bra test, btw. Store, fine bilder og utdypende info. NAM! Helt enig.. Du har en evne til dette? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Da jeg var i Danmark for noen dager siden, så jeg at alle butikker som handlet med spill/dvd/elektronik osv. hadde Razer Viper. Den kostet bare 249,- I Fona[2000]? Var der i går, da kostet den 399kr. :/ Endret 3. januar 2005 av Nikkor Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Jaja, hvis det er ditt førsteinntrykk, så. Veldig uenig i eh...alle punktene, faktisk. Spesielt det med dårlig glid. DB har store teflonføtter som glir bedre enn noen skatez kan. Hvis du ikke liker glien, kan det jo være musematta som trenger utskifting. Regner med du har brukt Razer Viper mye og deretter skiftet til diamondback? Viper er nemlig mye lettere, og glir derfor bedre på overflaten Førsteinntrykket var til sammenligning av Razer Viper.... Skjønner ikke hvordan du kan være uenig i at den er tyngre? Har aldri testa Viper, jeg bruker fakta fra internett samt diverse tester. Hvis du ikke har testa begge to så kan du jo ikke si at du er uenig med han.. Lenke til kommentar
Dandar Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) DB har store teflonføtter som glir bedre enn noen skatez kan. Går utifra at du har testet alle verdens skates? DiamondBack sine teflon føtter glir ikke bedre en mine QPAD skates iallefall. Endret 4. januar 2005 av Dandar Lenke til kommentar
E.T Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 Det er den samme typen teflonføtter som er på Razer Viper, bare at DB har en god del større føtter. Driver uansett å jobber med review av det nye tastaturet mitt Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Da jeg var i Danmark for noen dager siden, så jeg at alle butikker som handlet med spill/dvd/elektronik osv. hadde Razer Viper. Den kostet bare 249,- I Fona[2000]? Var der i går, da kostet den 399kr. :/ Hehe, Fona blant annet. Men det var ganske mange andre som hadde den og. Boomer Speed, som de fleste hadde, kostet 599,- i EBGames, og 299,- i en Fona-butikk. Det billigste jeg så Viper til var 249,- Dandar: Nei, jeg har ikke testet alle skatez, og når det gjelder Q-Pad, er Glidz bedre en føttene. Men føttene på DB er utrolig bra på harde matter. Lenke til kommentar
E.T Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 Helt riktig det Mongo Fury sier. Er det noen som har anbefaling til skatez til Razer DB + Emat? Har hiperglides komt ut til DB enda? Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Corepad har laget DB-skatez. www.corepad.com eller noe sånt Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Kjøpt meg Diamond Back jeg nåda, tviler på at vi kommer overens Var grusomt liten, men det er vel vanesak... Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Kjøpt meg Diamond Back jeg nåda, tviler på at vi kommer overens Var grusomt liten, men det er vel vanesak... Synes også den var altfor liten i begynnelsen! Men etter en stund fant jeg ut at det var bedere å holde litt lengere bak på musa. Syns også at sideknappene er litt dumt plassert. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Kjøpt meg Diamond Back jeg nåda, tviler på at vi kommer overens Var grusomt liten, men det er vel vanesak... Hvilken mus brukte du før? Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Brukte MIE 4.0 Da er det ikke rart. IM. 4.0 er en av de større som finnes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå