Trygve Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 der det er mekret meg rødt. (vis du zoomer ser du litt av playboy bunny'n) Lenke til kommentar
E.T Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 ELLER et "best of playboy bunny" kort greie jeg fikk med i et "REDLINE" blad aka Ronkekort (Må huske å gjemme slikt unna neste gang ) Lenke til kommentar
ponke Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Ok, folkens... Nok med OT-pjatt og la denne testen forbli til nytte for andre i stedet! Hilsen ponke Lenke til kommentar
E.T Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) kk, måtte bare "forsvare" meg litt du må gjerne slette alle OT innleggene EDIT: noen forslag til hva jeg burde reviewe? EDIT2: har nå laget en liten review av tastaturet mitt , du finner den i signaturen min! Om bare noen dager kommer eXactmatten, gleder meg som en unge Endret 19. oktober 2004 av E.T Lenke til kommentar
E.T Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 Har nå bestilt en Razer Diamondback til broren min, men er forskjellene så store at det er cverdt å reviewe den også egentlig? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Har nå bestilt en Razer Diamondback til broren min, men er forskjellene så store at det er cverdt å reviewe den også egentlig? Nei, det tror jeg ikke. Legger til at jeg er helt sinnsykt fornøyd med Diamondbacken min. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Jeg tror faktisk at det er forskjell på Diamondback og Viper. Viper kan, etter det jeg husker, bare lese 36cm i sekundet. Husker ikke hvor mange Diamondback leser... Kjempefornøyd med Diamondback jeg og... Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Jeg har bestillt Diamondback sammen med E.T Og et lite GeForce 6800 LE Lenke til kommentar
E.T Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 Jeg tror faktisk at det er forskjell på Diamondback og Viper. Viper kan, etter det jeg husker, bare lese 36cm i sekundet. Husker ikke hvor mange Diamondback leser... Kjempefornøyd med Diamondback jeg og... *glede seg til å prøve* Lenke til kommentar
highlander Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Forresten, fortalte ikke at jeg likte testen Lenke til kommentar
E.T Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 (endret) OK, sitter her med Razer Diamondbacken, og her er førsteinntrykket: (til sammenligning med Razer Viper selvfølgelig) +hakker ikke ved lav sense +mye mer behagelig scrollhjul +en del tøffere (chamelion) +God ergonomi (Til og med bedre en viperen) +Herlige sideknapper minus: - Tyngre - Glir dårligere en viper PGA Tyngden Endret 13. desember 2004 av E.T Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Jaja, hvis det er ditt førsteinntrykk, så. Veldig uenig i eh...alle punktene, faktisk. Spesielt det med dårlig glid. DB har store teflonføtter som glir bedre enn noen skatez kan. Hvis du ikke liker glien, kan det jo være musematta som trenger utskifting. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Det tar tid å vende seg til ny mus. Førsteinntrykket veier ikke stort. Gliden er forresten helt fantastisk. Forstår ikke hvordan ting kan gli bedre enn dette. Lenke til kommentar
E.T Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 Jaja, hvis det er ditt førsteinntrykk, så. Veldig uenig i eh...alle punktene, faktisk. Spesielt det med dårlig glid. DB har store teflonføtter som glir bedre enn noen skatez kan. Hvis du ikke liker glien, kan det jo være musematta som trenger utskifting. Regner med du har brukt Razer Viper mye og deretter skiftet til diamondback? Viper er nemlig mye lettere, og glir derfor bedre på overflaten Førsteinntrykket var til sammenligning av Razer Viper.... Skjønner ikke hvordan du kan være uenig i at den er tyngre? Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 (endret) Ey jeg har akkurat bestilt meg Razer Diamonback magma Gleder meg sykt til og prøve den... Har selvfølgelig byttet mus matte også til Qpad midsense:) da skal jg kaste ut Icemat og Mx310 ... Can't wait Endret 14. desember 2004 av hauer Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Jaja, hvis det er ditt førsteinntrykk, så. Veldig uenig i eh...alle punktene, faktisk. Spesielt det med dårlig glid. DB har store teflonføtter som glir bedre enn noen skatez kan. Hvis du ikke liker glien, kan det jo være musematta som trenger utskifting. Regner med du har brukt Razer Viper mye og deretter skiftet til diamondback? Viper er nemlig mye lettere, og glir derfor bedre på overflaten Førsteinntrykket var til sammenligning av Razer Viper.... Skjønner ikke hvordan du kan være uenig i at den er tyngre? Har aldri testa Viper, jeg bruker fakta fra internett samt diverse tester. Lenke til kommentar
E.T Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) så fakta på nettet tilsier at viper er TYNGRE en diamondback? Det kan jeg avkrefte umiddelbart.... http://gamer.no/art.php?artikkelid=11413 utdrag fra gamers test: "Diamondback er lengre enn Viper 1000 og virker derfor litt flatere. I tillegg har vekten økt litt" Siden Viper er lettere, og har samme type museføtter, er det en selvfølge at den glir bedre, dette er noe jeg merker godt selv også. Men jeg vil uanset si at diamondback er en bedre mus, PGA bedre form, ingen "hakking" med lav sense, samt en god del mer kontroll på gliden over matta PGA tyngde. Endret 15. desember 2004 av E.T Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Prisen er vel litt stiv. Lenke til kommentar
E.T Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 ja, dessverre, er vel en av de (om ikke den) dyreste av mattene på markedet nå. https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=21081 Men matter er etter min mening undervurdert, jeg kunne godt gitt 4-500 for en god matte . Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 ja, dessverre, er vel en av de (om ikke den) dyreste av mattene på markedet nå. https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=21081 Men matter er etter min mening undervurdert, jeg kunne godt gitt 4-500 for en god matte . Noe du nesten gjør med eXactmat... Nei, Viper er ikke tyngere enn DB, det har jeg heller aldri ment. Jeg uttrykte meg feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå