moddy Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Hei Jeg ville anbefalt det SunTek kabinettet til den prisen. Jeg har et Suntek kabinett som jeg har vært godt fornøyd med, og jeg ble faktisk enda mer fornøyd med det etter at jeg kjøpte LianLi til hovedmaskina. Suntek er ikke spesielt dårlig bruksmessig i forhold til LianLi. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Hadde før et inWin kabinett og var fornøyd med det og har et Q-tec kabinett til sønnens "budsjett" pc. Q-tec kabinnettet virker skjevt i kontruksjonen, HD brønnen lar seg ikke tas ut selv om det ser ut til å være mekanisme for det . Det medfører at det er håpløst å komme til ram/hd/fdd kabler osv. Dårlig luftgjennomstrømning på det da front vifta er altfor tildekket av dekslet foran . Hovedkort plata som kan vippes ut er ustabil og spretter opp for et godt ord. Ville valgt et InWin fremfor hvilket somhelst av q-tec kabinettene anyday. SunTek har jeg ingen formening om . Forsåvidt greit med stål kabinetter hvis man ikke drasser med seg pc'en rundt , men det bør brukes noe tykkere og også mere profilerte avstivere og plater enn q-tec gjør . De ser kanskje ålrighte og småstilige ut men man merker fort svakhetene når man begynner å bygge og putte saker og ting inn der. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Q-tec er ikke skjeve i ramma og det er drittlett og koble til ting Q-Tec er et helt greit kabinett og ikke så ille som mange skal ha det til det er billig og helt passende til familie bruk Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 (endret) Har q-tec og jeg liker det ikke. PSU'en bråker og kabinettet er stygt. Jeg råder det norske folk til å ikke kjøpe Q-tec. Kjøp heller aOpen H600B. Endret 27. oktober 2004 av king_of_kong Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Har q-tec og jeg liker det ikke. PSU'en bråker og kabinettet er stygt. Jeg råder det norske folk til å ikke kjøpe Q-tec. Kjøp heller aOpen H600B. Er enig i det, har begge deler, gjett hvilket jeg liker best? Uansett, jeg fant en negativ ting med H600B, mine deksel foran 5 1/4" drevplassene var utrolig løse, jeg kunne dytte på de så forsvant de innover, samme utover, litt merkelig, ellers er det et knall kabinett. For meg ihvertfall Kan legge ut et bilde av "innsiden", med min spinkle hardware innvendig. Legg merke til eletrikerteipen, guds velsignelse til meg ihvertfall. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Kantene på q-tec kabinettene er ganske skarpe, kuttet meg endel på de. Men ellers er det vel OK kabinetter.. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Har q-tec og jeg liker det ikke. PSU'en bråker og kabinettet er stygt. Jeg råder det norske folk til å ikke kjøpe Q-tec. Kjøp heller aOpen H600B. mye bedre kvalitet ja men fy faen så stygt Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Har q-tec og jeg liker det ikke. PSU'en bråker og kabinettet er stygt. Jeg råder det norske folk til å ikke kjøpe Q-tec. Kjøp heller aOpen H600B. mye bedre kvalitet ja men fy faen så stygt Jeg har begge deler, har du? Qtec må smake støv mot H600B. Lenke til kommentar
sidesprang Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 ville gått for aopen h600b jeg... Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Kantene på q-tec kabinettene er ganske skarpe, kuttet meg endel på de.Men ellers er det vel OK kabinetter.. Har blitt noen kutt på meg også, ja. Har faktisk bygget en del Q-Tec i forb. med jobben. Til bare litt mere penger kan du få et kabinett med bedre strømforsyning. Q-Tec PSU'ene tar kvelden dagen etter garantiperioden går ut. (OK, kanskje noe før, hvis du er heldig.) Et annet negativt aspekt med Q-Tec er at det jevnt over er veldig dårlig tilreddelagt for luftgjennomstrømning i de kabinettene. Gå for noe annet du, jeg har selv Avantech midi tower til min server. Det var et bra kjøp, det. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Avantech! Hadde det før og ble overasket over det jeg fikk. Har det "Medium server toweret" selv, og kan egentlig ikke anbefale det nok. Det er det desidert beste kabinettet jeg har hatt. Men, dessverre ser det ut som alle nettbutikkene har sluttet å ta dem inn. datakjeden trondheim har det.. =) Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Fant nettopp ut at komplett har det på lager - men da bare som del av "ferdigbygd" PC. SE HER! Dersom du sender dem en mail, kan du sikkert få lov til å kjøpe det likevel. (Be om en pris på 590,- ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå