Gå til innhold

T68i komunikasjon

Anbefalte innlegg

Hei

Hvordan fungerer den infarøde kommunikasjonen på en T68i, hva trenger man av utstyr til pc'en og hvor får man tak i det. Evt Bluetooth kommunikasjonm hvor får man tak i det til pc'en?

Har bestilt meg en T68i ser dere, lekkerbisk d der =)

[ Denne Melding var redigert av: NeoGeo på 2002-05-18 19:46 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De ligger iværtfall ikke på randen til konkurs. De spiser jo markedsdeler så det suser etter for tia.

Tipper de går med solide overskudd nå så de endelig har blitt kvitt seg med de stygge antenne på mobilene sine :wink:

T68i ruler vilt!!

Lenke til kommentar

enig...

men hvis jeg ikke husker holdt Ericsson på å gå konkurs, men det er en viss mulighet for at det var før det ble, SonyEricsson

de har utrolig fete mobiler, forstår ikke at det er så få av kamerater o.l. som ikke har en slik en :sad:

Lenke til kommentar

Ja.

Er jo grisefett og linke med bluetooth på bussen :smile:

Skulle bare vært java slik att man kunne ha lasta ned flere spill etc.

Ser på komplett.no att de skriver att T68i støtter java...noen som vet noe om dette?

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-25 20:25, Chester skrev:

de har utrolig fete mobiler, forstår ikke at det er så få av kamerater o.l. som ikke har en slik en :sad:

de er blendet av nokia's reklamer :roll: er personlig nokiamotstander, og irriterer meg grønn hver gang noen kjøper en nokia, _speielt_ 3xxx serien!

hva får du hos nokia?

du kan bytte deksler (utrykk tatt fra sponheim: *harry*)

du _må_ bytte display :roll:

de har "enkle" menyer _med_ grafisk visning av hva som ligger i kategorien! :eek: (_alle_ har det nå!)

bildemeldinger (*hint* MMS */hint* vet at stjelenor tabber totalt der :sad: *hint*e-mail*/hint* bedre enn MMS)

du kan få ringetoner til 20kr/stk (MMS støtter dette, de fleste andre telefoner støtter at du legger inn ringetoner manuelt. visse telefoner støtter 16bits ringelyder! :eek: )

osv osv osv.... jeg kan ikke se _noe_ nokia

selv har jeg siemens :grin: (men jeg sikler langt etter T68i, men jeg vil ha 3G)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...