Gå til innhold

Silverstone SST-ST30NF 300W Fanless kraftig nok?

Anbefalte innlegg

Hei hopp.

er sugen på den nevnte psu'en men er ikke sikker på om den "duger" rent watt messigt. (300W i europa (230V nett) og 250 i USA)

Har to 12cm vifter, en inn og en ut av kabinettet, disse hører jeg ikke men jeg hører psu vifta ganske bra.

Mitt system:

ABIT NF7-Sv2.0 eller noe slikt.

System Manufacturer: NVIDIA

System Model: AWRDACPI

BIOS: Phoenix - AwardBIOS v6.00PG

Processor: AMD Athlon XP 2500+, MMX, 3DNow, ~1.8GHz

Memory: 1024MB RAM

Page File: 417MB used, 2044MB available

Windows Dir: C:\WINDOWS

DirectX Version: DirectX 9.0c (4.09.0000.0904)

DX Setup Parameters: Not found

DxDiag Version: 5.03.2600.2180 32bit Unicode

En Seagate S-ATA 160GB disk og en Plextor 12/10/32 er allt jeg har av extra utstyr...

oj, og så et ATI AIW 9800 kort da. 128MB

så.. noen meninger?? Rekker det med disse 300W (250W i USA pga. 110VAC?)

Endret av Dargar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja

He he... jeg skal svare litt lenger...

Jeg ar den samme psu en bortsett fra at den heter etasis, og har et utstikkende kjøle element. Som du ser på signaturen min har jeg rimelig mye greier. Det som er viktig er om psuen kan starte opp alle komponentene samtidig. Jeg husker ikke helt detaljene men det er litt avhengig av hvor mange ampere som er på de forskjellige ledningene, men også watten.

Jeg tipper at setupen min til vanlig maks bruker en 160 W eller noe, men da selvfølgelig mer ved oppstart. Forøvrig kan disse psuene klare 433W ved korte perioder. Så si i fra hvis du finner en setup som ikke får nok strøm av psuen.

:dribble:

Lenke til kommentar

Tror nok det holde ja. Hadde nesten samme oppsettet selv før og da med en gammel REC PSU som det sto 200w på :p

Var litt redd for at den skulle gå, så jeg kjøpte en Q-TEC 350w (Leeeeeenge siden, ikke mobb meg) og som profetien sier så døde den Q-TEC'en på under 6 mnd. :lol: så det som står på PSUen er ikke alltid det som den yter. Hehe, måtte bare fortelle en historie :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...