Gå til innhold

Smash bros. melee 6 av 10!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det dårlig? Aner ikke jeg, men det kommer jo an på bladet og hvordan de bruker skalaen. Skulle jeg brukt en slik skala ville jeg satt av alle de tre øverste poengsummene for å distansere mellom de virkelig store spillene.

Og det er vel ingen som forventa at Smash brothers melee ville være det? Det finnes jo mer bejublede lanseringstitler i alle fall.

Lenke til kommentar

De er svenske (forklarer alt)

Hvorfor er X-box bra?

spill = halo 1 bra spill

design = **** meg ikke

kontrolen = beregnet for voksne menn

produsent = M$

hardware = bra men billige komponenter hd cd spiller osv

----------------------------------------------------

Hvorfor er GameCube bra?

spill = bra! sikkert for barnslige for deg eller?

design = lekkert

kontrolen = passer for alle

produsent = Nintendo the 1 and only :grin:

hardware = ok! ikke like bra somm xbox

Gjennomsnits alder for x-box eier = 13 - 16 år

de har ikke råd til pc dakkars :grin:

Gjennomsnits alder på en gc eier 26 år :razz:

[ Denne Melding var redigert av: CS_eR GøY på 2002-05-18 21:10 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-18 21:10, CS_eR GøY skrev:

De er svenske (forklarer alt)

Du generaliserer.

Hvorfor er X-box bra?

spill = halo 1 bra spill

Halo er et bra spill ja. Finnes en del andre og gitt.

design = **** meg ikke

Den er visst finere enn den homsefarga GC'en.

kontrolen = beregnet for voksne menn

Genial. Den har fler knapper som er plassert beleilig til. GC-kontrollen har to knapper oppå til en finger. Og Xbox-kontrollen er ikke for stor nei.

produsent = M$

Vet ikke om dette er ironi eller ei, men jeg vet at folk på din alder er veldig glad i å hate MS uten grunn.

hardware = bra men billige komponenter hd cd spiller osv

Kan du ikke fortelle meg litt om disse komponentene; merker, specs og slikt. Jeg vet bare at det sitter et GF3-basert Nvidia-kort inni der.

-----------------------------------------------------

Hvorfor er GameCube bra?

spill = bra! sikkert for barnslige for deg eller?

Mange er meget barnslige ja. Og Nintendo har en tendens til å slippe noen STORE flopper på markedet i ny og ne. Superman, Mission: Impossible, FIFA 64 er gode eksempler på dette.

design = lekkert

Lilla er meget lekkert ja...

kontrolen = passer for alle

Men det gjør ikke Xbox-paden?

produsent = Nintendo the 1 and only
:grin:
hardware = ok! ikke like bra somm xbox

Gjennomsnits alder for x-box eier = 13 - 16 år

Hvor har du lest dette?

de har ikke råd til pc dakkars
:grin:

Jeg har både PC og Xbox. Begge er kjøpt for egne penger. BTW, så er GC'en like dyr/billig...

Gjennomsnits alder på en gc eier 26 år :razz:

Hva er best av GF3 og Radeon?

Er Daytona GF3 ti 200 bra?

Hva er best av Intel og AMD?

Beste laptop deal?

Er IBM harddisker dårlige?

Hva er raid?

Hva er retail? :lol:

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: sosohal på 2002-05-18 21:46 ]</font>

[ Denne Melding var redigert av: sosohal på 2002-05-18 21:47 ]

Lenke til kommentar

Gah. Hate Microsoft uten grunn?

Grunner til å hate MS:

De foretrekker å ødelegge for / kjøpe opp komkurenter istedetfor å utvikle bedre produkter selv

De har enda ikke laget ett virkelig godt operativsystem. (XP er det nærmeste de har kommet, og selv om det er ganske stabilt i fohold til tidligere er det håpløst mye surr med det også)

Det eies av verdens rikeste mann, en mann med privat formue som er stor nok til løse verdensproblemer. Istedet velger han å bruke promiller som er så små at jeg ikke gidder å putte alle nullene foran ned her engang, og da av skatteårsaker.

De ønsker monopol på alle områdene de har produkter.

De satser stadig på nye områder.

De lønner verdiskaperne sine (programvareingeniører) dårligere enn markedsførere og økonomer (selv om de fleste andre er akkurat like ille her.)

De tar seg overbetalt om man ser på hva utviklingkostnadene er i forhold til hvor mange som kjøper produktene.

De har generelt grellt fargevalg på det meste de lager og dårlig design på mye av det.

De er så store at lovene ikke gjelder på dem (de kan betale enorme dagbøter istedet for å rette seg etter rettskjennelser)

----

Generelt tjener de penger på å være det eneste alternativet istedet for å være det beste...

Om du synes ovennevte ikke er grunn god nok til å mislike X-box, så er det i alle fall en god grunn til å mislike MS. Om man lar dette spille inn på kjøpene sine er en annen ting.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-19 01:15, Jellyfisk skrev:

Grunner til å hate MS:

Det eies av verdens rikeste mann, en mann med privat formue som er stor nok til løse verdensproblemer. Istedet velger han å bruke promiller som er så små at jeg ikke gidder å putte alle nullene foran ned her engang, og da av skatteårsaker.

Bill Gates alene, som privat person, ga i fjor eller forifjor mer til vaksine program i u-land enn hele den vestlige verden gjorde tilsammen. Faktisk ga han no sånt som 4 ganger så mye som alle de vestlige landa tilsammen. Greit han har mye penger, men når han gir såpass så ern ikke bare ille spør du meg...

Ikke det at jeg er no stor M$ fan akkurat, men rett skal være rett!

Dessuten, Xbox er en genial konsoll! :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-19 04:35, CS_eR GøY skrev:

Hvis du har hatt et amd system med via chipset og windows me haddde du virkelig hata ms :sad:

*hate* *hate* :razz:

jeg som var xtremt n00b på pc før hadde et slikt system *grøsse*

kunne spille i 30 min så skrudde PC-en seg av.

Ja, det har litt å si på nivået ditt og ja...

Lenke til kommentar

Grunner til å hate MS:

De foretrekker å ødelegge for / kjøpe opp komkurenter istedetfor å utvikle bedre produkter selv

Jeg sier bare Windows, Office, Works, Xbox etc...

De har enda ikke laget ett virkelig godt operativsystem. (XP er det nærmeste de har kommet, og selv om det er ganske stabilt i fohold til tidligere er det håpløst mye surr med det også)

Tør jeg nevne NT og 2k? Og er dette en grunn til å hate Microsoft? Jaja...

Hvor mye var det han hadde tenkt å gi bort når han fyller 60? Husker ikke om det var 10% eller 50%, eller hva det var, men det skulle visst gå til et godt formål.

Hvem ønsker ikke det? Hater du Vinmonopolet og?

Ja _det_ hørtes ille ut. Hva med f.eks VIA? Som laga en ny prosessor?

De lønner verdiskaperne sine (programvareingeniører) dårligere enn markedsførere og økonomer (selv om de fleste andre er akkurat like ille her.)

De tar seg overbetalt om man ser på hva utviklingkostnadene er i forhold til hvor mange som kjøper produktene.

De har generelt grellt fargevalg på det meste de lager og dårlig design på mye av det.

Det er din mening, det er ingen fakta. Selv synes jeg både design og fargevalg er nokså behagelig.

De er så store at lovene ikke gjelder på dem (de kan betale enorme dagbøter istedet for å rette seg etter rettskjennelser)

----

Generelt tjener de penger på å være det eneste alternativet istedet for å være det beste...

Om du synes ovennevte ikke er grunn god nok til å mislike X-box, så er det i alle fall en god grunn til å mislike MS. Om man lar dette spille inn på kjøpene sine er en annen ting.

Det finnes da mange andre alternativer der ute til dere Windows-hatere...

Lenke til kommentar

Selv om en svenske ikke liker spille noe sælig så har det ingen ting å si... Smaken er som baken, jeg hater xbox og (dessverre) er det noen som liker den, herregud!!!

Dessuten er det mange, veldig mange andre drit bra spill til gc....

Og liker du ikke xbox eller gc, gjør som meg: spill PS2!!!! Bedre konsoll en det skal man lete lenge etter!!

Do not underrestimate......

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-18 19:41, chubby_man skrev:

Smash bros. melee fikk 6 av 10 i svenske Super Play.

Ta den GC fans!!!

Hvem gir seg f*en i hva Svenskene sier? Et av de største spill magasinet i verden, Electronic Gameing Monthly gav SSB:M 9.5 av 10! Mens DoA3 fikk så vidt 8 av 10. Og VG gav SSB:M terningkast 5.

Chubby du er bare en barnslig liten dritt unge! Du har funnet et dårlig review, og så poster du det! SSB:M et av de spillene som har fått mest kudos, av next gen spillene!

In the land of Seatle, in the fires of Microsoft, the dark lord Bill Gates forged, in secret, a master OS, to controll all PCs. And into this OS he put his greed, his malice and his will to dominate all compute media.

One OS to rule them all.

[ Denne Melding var redigert av: HardCubed på 2002-05-21 12:52 ]

Lenke til kommentar

Den 2002-05-21 10:30, HardCubed skrev:

Quote:

Den 2002-05-18 19:41, chubby_man skrev:

Smash bros. melee fikk 6 av 10 i svenske Super Play.

Ta den GC fans!!!

Hvem gir seg f*en i hva Svenskene sier? Et av de største spill magasinet i verden, Electronic Gameing Monthly gav SSB:M 9.5 av 10! Mens DoA3 fikk så vidt 8 av 10. Og VG gav SSB:M terningkast 5.

Chubby du er bare en barnslig liten dritt unge! Du har funnet et dårlig review, og så poster du det! SSB:M et av de spillene som har fått mest kudos, av next gen spillene!

-------------------------------------------------

Amen!!

Hva med å skyte seg selv cubby jevla 13 åring

[ Denne Melding var redigert av: CS_eR GøY på 2002-05-21 11:15 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Grunner til å hate MS:

----

Egentlig er mesteparten av dette egentlig grunner til å se opp til dem. Kan ikke si annet enn at de er vellykkede...

Men jeg syns det er idiotisk av folk å hate microsoft. Greit nok at noen av oprativsystemene deres er like stabile som midtøsten (spesielt ME). Men de som faktisk fungerer (win2k, pluss XP (regner jeg med, har ikke prøvd det noe særlig)) er veldig bra. Bruker win2k selv, og de få gangene jeg har problemer er det enten min egen skyld eller et råttent program jeg har lastet ned fra internett...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...